خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان غربی گفت: منابع مالی بانک‌های خصوصی آذربایجان غربی برای رونق تولید و افزایش میزان اشتغال جوانان در بخش صنعت، خدمات، کشاورزی و بازرگانی به‌کارگیری شود.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۴۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در دیدار با مدیران عامل بانک‌های خصوصی آذربایجان غربی اظهار داشت: متوسط درآمد سرانه مردم در استان ما کمتر از نیمی از نرخ کشوری است بنابراین رفع مشکلات اقتصادی و رونق دادن به صنایع در این منطقه به شدت اولویت دارد.

وی افزود: هم بیشترین منابع مالی در استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در اختیار بانک‌های خصوصی است بنابراین از بانک‌های خصوصی انتظار می‌رود از پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی اشباع شده اجتناب کنند.

سعادت تصریح کرد: بانک‌های خصوصی آذربایجان غربی در پرداخت تسهیلات، طرح‌های تولیدی، صنعتی و معدنی، کشاورزی و گردشگری را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: هم اکنون حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی، صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری استان برای ایجاد اشتغال‌های جایگزین و رونق تولید یک ضرورت و اولویت برای توسعه استان به شمار می‌رود.

وی گفت: در گذشته بی‌انضباطی‌های مالی و نبود مدیریت و نظارت‌های لازم در این زمینه مشکلات متعددی را در پی آورده بود بنابراین باید سپرده‌های بانکی در هر استان باید در راستای رونق اقتصادی همن استان به کارگیری شود.

مدیران عامل بانک‌های خصوصی آذربایجان غربی در این جلسه وضعیت فعالیت بانک خود را ارائه کرده و نحوه ارائه تسهیلات به طرح‌ها در بخش‌های مختلف را توضیح دادند.

ارسال نظرات