ایران اسلامی توانسته در سایه خون پاک شهدا و رشادتها و جانفشانی ها رزمندگان به یک قدرت بزرگ در جهان دست یابد.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این همایش که با حضور افزون بر 1 هزار نفر بسیجی در سالن ورزشی سردار شهید عبداله پور سپاه این شهرستان برگزار شد.

امام جمعه چالدران به نقش موثر بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اشاره در این همایش کرد و گفت: حضور همه جانبه بسیج در صحنه ها و اقتدای آنان به ولایت فقیه باعث شده تمامی توطئه های دشمنان درتمامی عرصه ها خنثی شود.

حجت الاسلام قره داغی حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و اهداف والای امام راحل را یکی از وظایف امروز بسیج دانست و گفت: بسیجیان باید با حضور همه جانبه و هوشیاری به موقع خود جلو بسیاری از تهاجمات را بگیرندو آثار مثبت فعالیتهای مختلف بسیج را در جامعه نهادینه سازنند .

فرمانده سپاه شهرستان چالدران نیز در این دیدار با اعلام اینکه دشمنان از شکل گیری انقلاب تا کنون همه عرصه های جنگ سخت و نرم را بر علیه ایران اسلامی بکار برده است افزود: تمامی این توطئه ها با بهره مندی از رهبری هوشمندانه مقم معظم رهبری و پشتیبانی، استقامت و پایداری مردم در تمامی عرصه های مختلف دشمن ،آنان را از دست یابی به اهداف شوم خود محروم ساخته است.

سرهنگ پاسدار حسین محمد باقرلو به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جوامع بین الملل اشاره کرد و گفت: امروزه ایران اسلامی توانسته در سایه خون پاک شهدا و رشادتها و جانفشانی ها رزمندگان 8 سال دفاع مقدس به یک قدرت بزرگ در جهان دست یابد.

ارسال نظرات