خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

بسیجیان، عمار رهبری و حافظ انقلاب و نظام هستند نه سهم خواه از انقلاب/ خائنان به مردم و بیت المال باید محاکمه شوند

امام جمعه میاندوآب گفت: بسیجی از انقلاب سهم نمی خواهد، بلکه جانش را هم فدای انقلاب می کند و در هر عرصه ای حاضر باشد، از انقلاب و آرمان هایش دفاع می کند.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۳۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم یادواره شهدای پایگاه شهید باهنر حوزه بسیج سه شهری، با اشاره به ویژگی های بسیج و بسیجی واقعی، اظهار کرد: بسیجی واقعی کسی است که به آینده کشور اهمیت قائل بوده و در مقابل استکبار ایستادگی کرده و سلطه استکبار بر کشور را قبول نمی کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیج کارآمدترین نیرو است که همیشه در حال مبارزه با دشمن است، افزود: بسیجی یعنی کسی که از تهدید دشمن نهراسیده و از آرمان هایش دست بر نمی دارد و در مقابل لرزه بر اندام دشمنان می افکند.

وی با اشاره به اینکه بسیجی، خستگی را خسته می کند، گفت: بسیجی از انقلاب سهم نمی خواهد، بلکه جانش را هم فدای انقلاب می کند و در هر عرصه ای حاضر باشد، از انقلاب و آرمان هایش دفاع می کند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه هر کس در راه دفاع از انقلاب و اسلام، حتی با هر لباسی در خارج از مرزهای ایران اسلامی با دشمن در حال جنگ می باشد، بسیجی است، تصریح کرد: بسیجی دلی با ایمان و مغزی متفکر دارد و هرجا نظام و انقلاب نیاز داشته باشد، حضور یافته و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی را که توام با معنویت و شجاعت است در جامعه رواج دهیم، اظهار کرد: بسیجی یعنی آمر به معروف و ناهی از منکر بوده و به مولایش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال تخریب و توطئه علیه بسیج و بسیجیان بوده اند، افزود: بسیج و بسیجی چون به دنبال استقلال و غرور ملی هستند، لذا همواره دشمنان به دنبال توطئه بوده و می خواهند هویت بسیج را از بین ببرند.

حسن زاده به امنیت بی بدیل ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امنیتی که ما در ایران اسلامی داریم، در هیچ کجای دنیا نیست و این امنیت نیز به برکت خون شهدا و رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان و رزمندگان اسلام در فراتر از مرزهای ایران اسلامی است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در فتنه 88 عده ای انسان های مغرض، بی دین و بی کفایت شعار "نه غزه، نه لبنان" سر می دادند، اظهار کرد: این افراد مغرض و فتنه گر، هنوز هم نمی دانند و خود را به نفهمی زده اند که اگر رشادت های رزمندگان در خارج از مرزهای ایران اسلامی نبود، اکنون وضعیت ما بدتر از کشورهای منطقه بود.

وی بااشاره به اینکه بسیجی کسی است که از ولی فقیه و امام زمان خویش عقب و جلو نیفتند، افزود: جنگ تمام نشده و اکنون هم در جنگ هستیم و بسیجیان در سخت ترین میدان ها و عرصه ها هنرنمایی می کنند.

حسن زاده با بیان اینکه بسیجیان باید تلاش کنند تا کرسی ها در ادارات و نهادهای مختلف به جای اینکه به دست نامحرمان و انسان های نالایق بیفتند، در دست آنان باشد، گفت: کرسی ها باید در اختیار ا فراد با اخلاص و باایمان بسیجی باشد نه کسانی که به مردم رحم نمی کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به هرکس به بیت المال خیانت کرده، باید محاکمه شود، تصریح کرد: اینکه بگوییم به من چه، این یعنی بی خاصیتی و در آن صورت فرق بین ما و در و دیوار چیست؟

وی با تاکید بر اینکه باید عمار گونه پشت سر رهبری باشیم، اظهار کرد: با کندروی و تندروی و سکوت، کارها پیش نمی رود بلکه باید با تبعیت از رهبری و حبیب این مظاهرگونه همیشه در صحنه بود.

ارسال نظرات