به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت/

دیدار دانشجویان، اساتید و روسای دانشگاها با فرمانده سپاه مریوان

تعدادی از دانشجویان، اساتید و روسای دانشگاها ی مریوان به مناسبت هفته بسیج با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۲۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور مریوان همراه پرسنل اداری و اساتید و تعدادی از دانشجویان این شهرستان در سومین روز از هفته مبارک بسیج با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.

 

سرهنگ حبیب عیسی زاده فرمانده سپاه مریوان در این دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه، گفت: بسیج و سپاه آمادگی دارد در تمام حوزه ها به مردم کمک کند.

 

وی با تبریک هفته بسیج به بسیجیان شهرستان مریوان از مردم خواست در شناساندن مریوان به عنوان شهر مقاومت و ایثار کوشا باشند و از فرصت حضور معنوی کاروان های راهیان نور در این شهرستان استفاده کنند.

 

دکتر عثمان باقدم رئیس دانشگاه آزاد مریوان در این دیدار نیز با تبریک هفته بسیج به فرمانده سپاه مریوان به توسعه دانشگاه های داخل کشور اشاره و کرد و افزود: بدون شک امنیت امروز در سایه فداکاری بسیج و نیروهای مسلح است  و اگر امنیت نباشد دانشگاهی هم وجود نخواهد داشت.
 

باقدم همچنین در خصوص مسائل فرهنگی افزود: دانشگاه های مریوان در ابتدای راه خود است و نیاز به حمایت در همه حوزه هاست.
 

رئیس دانشگاه آزاد مریوان در این دیدار از سرخوردگی جوانان و دانشجویان در مریوان اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از دلایل اصلی سرخوردگی جوانان و دانشجویان نبود شغل و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاه ها عنوان کرد .
 

وی تصریح کرد: بیکاری جوانان امروز یکی از مشکلات اصلی در حوزه اجتماعی و فرهنگی است. و مطرح شدن مشکلات بیکاری جوانان در جلسات مسئولین اجرایی و دولتی را خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار