خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج:

مسئولین سپاه خوی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

همزمان با هفته بسیج، فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات سپاه خوی بهمراه مسئولین این سپاه با امام جمعه شهرستان خوی دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۱۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان خوی در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه خوی با تبریک و تهنیت هقته بسیج گفت: فرمان صدور بسیج از زبان بنیانگذار جموری اسلامی ایران در حقیقت نشات گرفته از درایت و تدبیر یک ولی امر مسلمین است که با آینده نگری کامل ملت را همیشه در صحنه آماده کرده است.

حجت الاسلام شکوری بسيج را از متن مردم‌ خواند و گفت: بسیج همان مردمي است که انتظار اميد دفاع از انقلاب را از آنها داریم.

‌وی گفت: بسیج به این دلیل در کانون توجه قرار دارد که فراگیر و مردمي است و نقش حساس در تعاملات اجتماعي‌، سياسي‌، نظامي و امنيتي ايفای نقش می کند.

حجت الاسلام شکوری حضور جدی بسیج را در مراکز علمی خواستار شد و افزود: تعامل و همکاری بسیج با نهادها و سازمانها بهترین عامل ترویج فرهنگ اسلامی بسیج است.

امام جمعه شهرستان خوی تصریح کرد: با برنامه ریزی اساسی در منطقه می توان ابهت بسیج را در کل جهان نشان داد و این امر میسر نمی شود مگر اینکه عملکرد بسیج ثبت و ضبط بشود و در اختیار همه قرار بگیرد.

فرمانده سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ی صالحین است که انقلاب اسلامی را تحت بیمه و پوشش خود قرار داده است و آحاد مردم طعم شیرین و گوارای بسیج را حس کرده اند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی در ادامه برنامه های هفته بسیج را تشریح نمود و گفت: همزمان با هفته بسیج 400عنوان برنامه در سطح رده های سپاه خوی در عرصه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی،ورزشی و...برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار