مراسم تجلیل ازکارکنان بسیجی نمونه شبکه بهداشت ودرمان سلماس باحضورحجت الاسلام سیدنظری مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه سلماس درمحل سالن امفی تئاتربیمارستان خاتم برگزارگردید.
کد خبر: ۸۷۸۲۱۰۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم دکتر مطلوب سلماسی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس به اهمیت هفته بسیج پراخت نمودند که این هفته و این روزها هرکدام یک نماد می باشد.

وی افزود: زحمات تمامی کادر و کارکنان بیمارستان شبکه بهداشت را که شبانه روز مشغول خدمت گزاری می باشند را بسیجی وار عنوان نمودند و احداث 24واحد خانه بهداشت ،خرید یک عدد رادیو گرافی به مبلغ 5میایارد ریال از کارهای شبکه بهداشت سلماس عنوان نمودند و خاطر نشان کردند که 30متخصص و 800نفر کادر در شبکه بهداشت مشغول بکار می باشند.

سید نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفتند :که در هر کاری پیشرفت داشته ایم به لطف خداوند و سایه زحمات بسیج بوده است و در سخنان خود به نتایج انتخابات آمریکا اشاره نموده و افزودند که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیروزی ترامپ و کلینتون برای ما هیچ فرقی نداشته و تداردو حتی رهبر معظم انقلاب نتایج انتخابات را از قبل پیش بینی نمده بودند.

وی خاطر نشان کرد: به فرمان تاریخی حضرت امام نسبت به تشکیل بسیج در تاریخ پنتجم آذر سال 58 اشاره نموده و با فرمان امام راحل و تشکیل بسیج جوانان با برداشتن یک کیف به جنگ حق علیه باطل با عراق رهسپار شدند و فقط هدفشان قربتا الی الله بود .

همچنین وی به زحمات تمامی کارکنان و پرسنل شبکه بهداشت که شبانه روز مشغول خدمت گزاری می باشند بسیجی وار عنوان نمودند و گفتند که نقش بسیج در تمامی ادرات بخصوص بیمارستانها و شبکه بهداشت چه در زمان جنگ و چه در حال حاضر کاملا احساس می شود.

گفتنی است که در پایان مراسم به از طرف شبکه بهداشت هدایایی به رسم یادبود به بسیجیان نمونه بیمارستان اهداء گردید.

ارسال نظرات