سرهنگ موسوي در يادواره شهداي پايگاه مصطفي خميني(ره)كه همزمان با هفته بسيج برگزارشدگفت:بايد سفره مفسدان را برچيد.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۸۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛فرمانده سپاه لردگان در اين يادواره گفت: 51 كشور به صورت غير مستقيم و 31 كشور به صورت مستقيم در جنگ تحميلي عليه جمهوري اسلامي حضور داشتند اما رزمندگان اسلام با توکل به خدا ،با دست خالي به جنگ تانك ها رفتند و جلوي دشمن را گرفتند.

سرهنگ دوم پاسدار سيد مسعود موسوي بيان كرد: دستاوردهايي كه امروز ما در عرصه هاي مختلف از جمله در زمينه دفاعي داريم به بركت خون پاك و مطهر شهيدان است.

وي اظهار كرد: داعش زاييده دستگاه هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و عربستان سعودي است و امروز شر اين گروه تكفيري دامن گير حاميان داعش شده است.

فرمانده سپاه لردگان تأكيد كرد:ما همگي بايد پشتيبان مولا و رهبرمان باشيم چراكه مسير ايشان مسير امام حسين(علیه السلام) است، لذا بايد قدر ولي فقيه ، اين نعمت بزرگ خداوند را بدانيم.

وي در ادامه ابراز داشت: بايد دست كساني كه به بيت المال مسلمين دست درازي مي كنند را قطع كرد و با حمايت و بصيرت مردم انقلابي سفره مفسدان را برچيد.

موسوي ادامه داد: در جامعه اي كه 8 سال دفاع كرديم و شهيدان زيادي تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي كرديم نبايد کسانی حقوق نجومی بگیرند.

سرهنگ موسوي تأثير مال حرام در عدم تبعيت از امام حسين(علیه السلام) را يادآور شد و تأكيد كرد: كسي كه شكمش از حرام پر شده است نمي تواند در راه آرمان ها و اهداف اسلام ناب و انقلاب اسلامی قدمي بردارد.

ارسال نظرات