خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج:

انقلابی گری پشتوانه تفکر بسیجی می باشد

مهرعلیا بیان داشت:دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه قرار دادن باورهای جوانان در سدد سست کردن اعتقادات آنان می باشد ولی نیروی الهی بسیج با عمل به هنگام وانقلابی خود دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۶۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوين ،مهرعلیا فرمانده سپاه شهرستان آوج در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که‌در مسجد فاطمیه شهر آبگرم برگزار گردید بیان کرد: بسیجیان ما در جان فشانی امام حسین (ع)الگوی خود می دانند.
وی افزود:دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه قرار دادن باورهای جوانان در صدد سست کردن اعتقادات آنان می باشد ولی نیروی الهی بسیج با عمل به هنگام وانقلابی خود دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.
مهرعلیا تاکید کرد:با حفظ روحیه انقلابی گری بسیجیان می توانند توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند ولی اگر این روحیه را از دست دهیم دچار کج روی وانحراف می شویم.
وی با اشاره به شاخصه های انقلابی گری در بیانات مقام معظم رهبری افزود:بسیجیان باید این شاخصه ها را در همه ای شئون سر لوحه کار خود قرار دهند.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج با برشمردن این شاخص ها گفت:یکی از این شاخص ها حساسیت در برابر دشمن می باشد واین بدین معنی می باشد که تحرکات دشمنان را رصد کنیم ودر مقابل آنان غفلت نورزیم وبه مقابله نقشه دشمن برویم.
وی دیگر شاخص انقلابی گری را تقوای دینی وسیاسی دانست وتاکید کرد:مسئولین باید در موضع گیری های خود تقوای دینی وسیاسی را رعایت کنند.
مهرعلیا در پایان افزود:تا زمانی که روحیه انقلابی وجهادی در جامعه ما باشد قطار انقلاب در حرکت خواهد بود.
انتهای پیام/5002
ارسال نظرات
پر بیننده ها