مدیرکل پست استان زنجان:
همه ما بسیجی هستیم و کسب این عنوان افتخار بزرگی است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۴۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده پایگاه بسیج مقاومت شهید نوروزی ضمن گرامی داشت اربعین حسینی و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج از زحمات و تلاشهای همکاران بسیجی تقدیر نمود.

چراغی افزود: حضرت امام خمینی(ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان ، انقلاب را بیمه نموده و پاسداری و حفظ این نهاد بسیار مهم است.

وی اظهار داشت: در اجرای فعالیت های حوزه بسیج ، با همفکری و همیاری اعضا شورا ، خللی در وظایف شغلی پرسنل ایجاد نشود و جهت پیشبرد اهداف پایگاه برنامه ریزی منسجم داشته باشیم.

در ادامه مدیرکل پست استان با تبریک هفته بسیج بیان کرد: اعضای شورای پایگاه پست استان ، با توجه به ماهیت مقدس بسیج ، تمام توان وکوشش خود را در جهت زینت فعالیت های بسیج به کار گرفته و همه ما بسیجی هستیم و کسب این عنوان افتخار بزرگی است.

سبحانی افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در جلسه قبلی شورا، برگزاری هفتگی زیارت عاشورا، اردوی زیارتی به شهر مقدس قم صورت گرفت و این فعالیت ها بسیار مهم است و امیدوارم که به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق و منظم پرسنل استان را در جهت شرکت در فعالیت های ورزشی،سیاحتی ، زیارتی و اردویی تشویق نموده و با برنامه ریزی مناسب از هم اکنون برای شش ماه اول سال 96 اقدامات پایگاه را مشخص نمائید.

مدیرکل پست استان تصریح کرد: در پرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) امیدواریم فعالیت های بسیج هر سال بهتر و پر رنگ تر از سال قبل باشد.

در ادامه اعضای شورا در خصوص فعالیت های اخیر خود در هر حوزه تخصصی گزارشاتی ارائه کرده و در پایان همه اعضا در جهت بهبود عملکرد هر حوزه به بحث و مشورت پرداختند.

گفتنی است، در خاتمه مدیر کل پست استان با اهداء لوح از زحمات و تلاشهای پرسنل بسیجی اضغر مرادی، ابوالفضل مهری، حسن نجفی و خانم صمدی تقدیر وتشکر نمود.

لازم به ذکر می باشد به مناسبت هفته بسیج ، کلیه اعضای شورای پایگاه شهید نوروزی پست استان با لباس مقدس بسیجی در محل کار حاضر شدند.

در متن لوح تقدیر آمده است:

بسیج یک ایده ی جهانی است و به عنوان پیکره ی نظام اسلامی، نقش اساسی در تحقق اهداف انقلاب داشته و مظهر قدرت نظام است.

با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج مستضعفان ، فرصت را مغتنم شمرده از زحمات وتلاشهای بی شائبه شما تشکر نموده و به رسم احترام و اکرام و در کمال مفاخره و مباهات این لوح سپاس را به پاس قدردانی تقدیم حضور می گردد.

مهدی فخربین سبحانی

مدیرکل

آذر95

ارسال نظرات