امام جمعه آستارا؛

شرط ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن در انقلابی بودن است

امام جمعه آستارا به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن اشاره کرد و گفت: شرط ایستادگی در برابر تهدیدات و تهاجم های دشمن در انقلابی بودن است.
کد خبر: ۸۷۸۲۰۲۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان از آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا در دیدار فرماندهان و بسیجیان با ایشان با تبریک هفته بسیج، اظهارکرد: هفته بسیج یادآور دلاورمردی های بسیجیان در تمام عرصه ها از دفاع مقدس گرفته تا عرصه های فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مهم ترین وظیفه بسیج در عصر حاضر فعالیت در جبهه های فرهنگی است، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و حماسه های به یادماندنی خلق کردند.

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه امیدواریم بسیجیان در عرصه جهاد فرهنگی نیز نمره قبولی را کسب کنند، تصریح کرد: در عرصه جهاد فرهنگی برای کسب رضایت ولی فقیه جای کار زیاد وجود دارد.

حجت الاسلام حافظ نیا حافظ نیا با بیان اینکه تلاش های لازم در عرصه فرهنگی تا به امروز صورت نگرفته است، اظهار کرد: توجه به مباحث فرهنگی و مطرح شدن جهاد کبیر از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری است و بسیج یکی از تأثیرگذارترین نهاد در این حوزه می‌تواند باشد.

وی مهم ترین نیاز امروز جامعه اسلامی را داشتن بصیرت سیاسی و دشمن شناسی دانست و خاطرنشان کرد: بصیرت سیاسی با انجام کار های فرهنگی خوب در جامعه حاصل می‌شود.

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به اینکه عدم بصیرت سیاسی و دشمن شناسی زنگ خطری برای نخبگان و فرهیختگان جامعه است، افزود: بسیجیان به عنوان نخبگان و فرهیختگان جامعه فرمایشات مقام معظم رهبری را رصد کرده و آن را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام حافظ نیا به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی بودن و انقلابی ماندن اشاره و تصریح کرد: شرط ایستادگی در برابر تهدیدات و تهاجم های دشمن انقلابی بودن است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) باید با هرگونه انحرافات مقابله کنند، افزود: بسیج نیاز دارد که از لحاظ علمی خود را تقویت کند چرا که نیاز به حضور بسیجیان تحصیل کرده در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود.

حجت الاسلام حافظ نیا بر حمایت از شعارهای جهانی انقلاب اسلامی نظیر «مرگ بر آمریکا» توسط بسیجیان تأکید کرد و گفت: دفاع از هویت ملی و دینی از جمله وظایف یک بسیجی محسوب می‌شود و هویت ملی بدون هویت دینی ارزش ندارد.

ارسال نظرات