جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر:

‌عقب‌نشینی در مقابل استکبار برای تفکر بسیجی مضحک است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: تا زمانی که تفکر بسیج حاکم است ‌عقب‌نشینی در مقابل استکبار و پذیرش پیش شرط‌های آنان چیزی مضحک و خنده‌داری است.
کد خبر: ۸۷۸۱۹۹۷
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا شهابی عصر امروز در همایش ایثار، شهادت‌طلبی و دانش‌آموز بسیجی در دبیرستان حجاب بوشهر، اظهار داشت: نبرد یکجانبه فرهنگی استکبار جهانی با نظام مقدس اسلامی  روز به روز شدت‌ گرفته و پایانی نخواهد داشت.

شهابی ادامه داد: در عرصه‌های فرهنگی هر‌چه جلوتر می‌رویم، با تهدیداتی جدیدتر، به‌روزتر و اثرگذارتر مواجه هستیم و ضرورت دارد که رسانه‌ها بیش از پیش جامعه را در خصوص ابعاد نبرد فرهنگی آگاه کند.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب تاکنون همواره مورد تهدید دشمنان داخلی و خارجی بوده و ضروری است همه آحاد مردم به‌خصوص نیروهای بسیجی خواهر همواره آماده مقابله با هرگونه ناآرامی باشند.

شهابی با تاکید بر اینکه خواهران بسیجی با تدبیر و بصیرت هستند و هرگز دشمن نمی‌تواند آنها را فریب دهد، گفت: دشمن می‌داند که خواهران بسیجی ایران اسلامی افرادی نفوذناپذیر و تغییرناپذیر در اصول و همواره پیرو خط رهبر انقلاب اسلامی هستند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با توجه به شرایط کنونی جامعه باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بایستیم که بانوان بسیجی، افسران جنگ فرهنگی در جامعه و خانواده‌ها هستند و می‌توانند اثرگذاری خوبی در این زمینه داشته باشند.

وی تاکید کرد: این تفکر باعث شده است که اکنون استکبار جهانی مجبور به تعظیم و زانو زدن در برابر ملت ایران بشود و قطع یقین تا زمانی که این تفکر حاکم است ‌عقب‌نشینی در مقابل استکبار و پذیرش پیش شرط‌های آنان چیزی مضحک و خنده‌داری است.

شهابی در پایان گفت: برای ترویج و گسترش حجاب بین بانوان باید ابتدا به تبیین ارزش‌های زنان در جامعه پرداخته شود تا بتوان زمینه‌های بروز بدحجابی را از بین برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات