خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نهبندان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نهبندان گفت: هر هفته تعدادی از روحانیون شهرستان و دربرخی موارد از مرکز استان به روستاهای محروم و فاقد روحانی اعزام می شوند. هر هفته به صورت میانگین 12 روحانی به روستاها اعزام می شوند
کد خبر: ۸۷۸۱۹۲۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت هفته بسیج، پنجمین نشست مجمع روحانیون بسیجی شهرستان نهبندان در سال 95 برگزار شد.

در این نشست که کلیه روحانیون شهرستان حضور داشتند ابتدا حجه الاسلام مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نهبندان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج خدمت حاضرین گزارشی از طرح تبلیغی شب های جمعه روستاهای فاقد روحانی ارائه نمودند.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله هر هفته تعدادی از روحانیون شهرستان و دربرخی موارد از مرکز استان به روستاهای محروم و فاقد روحانی اعزام می شوند  که برکات و نتایج خوبی به دنبال داشته و موجبات خوشنودی و استقبال روستائیان عزیز را بدنبال داشته است.

وی افزود: هر هفته به صورت میانگین 12 روحانی به روستاها اعزام می شوند.

در ادامه ایشان از کلیه روحانیون جهت امر مهم  و نیز حضور در مراسم 5 آذر درخواست همراهی نمودند و نیز ضمن تأکید برضرورت و نیاز مدارس به حضور روحانی به خاطر شبهات و ناهنجاری های اخلاقی و فرهنگی از عزیزان روحانی جهت حضور در مدارس و برپایی گفتمان های دینی دعوت کردند.

در ادامه حجت الاسلام خزاعی امام جمعه شهرستان نیز ضمن تسلیت ایام و تبریک هفته بسیج از روحانیون به جهت شرکت در طرح های تبلیغی شبهای جمعه تقدیر نمودند و خاطر نشان کردند برای استقبال روحانیون جهت حضور در شهرستان و روستاهای نهبندان طرح شورای مسکن طلاب راه اندازی خواهد شد و برای روحانیونی که مدت چندسال در شهرستان نهبندان به امر تبلیغ مشغول شوند زمین واگذار خواهد شد.

در ادامه ایشان به روحانیون پیرامون بحث  مهدویت و پاسخ به شبهات این مهم تأکیداتی نمودند.

در پایان ضمن بیان نظران و دیدگاه ها توسط روحانیون حاضر در جلسه ،جلسه با صرف شام به پایان رسید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها