خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپاه قاینات گفت: پیام هفته بسیج همان پیامی است که بسیجیان ما در طول 8سال دفاع مقدس وحضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل با عمل به تمام دنیا نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۸۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حمید رضا برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپاه قاینات در مراسم افتتاحیه پایگاه صدیقه کبری روستای گریمنج خضری دشت بیاض با بیان اینکه تفکر بسیجی باعث شده است اسلام به جلو برود اظهارداشت: همین تفکر بسیجی وبه موقع موجب شده است تا دشمنان ایران در زمان جنگ سر به تعظیم در آورند .

وی با بیان اینکه پیام هفته بسیج همان پیامی است که بسیجیان ما در طول 8سال دفاع مقدس وحضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل با عمل به تمام دنیا نشان دادند وثابت کردند، گفت: ما حامی مستضعفان جهان وحامی انقلاب اسلامی هستیم .

برات زاده با بیان اینکه امروز بسیج چه بطور مستقیم وچه بطور غیر مستقیم توانسته است نقش مهمی را در اسلام وایران ایفا کند، گفت: این موفقیت بخاطر رضایت مندی وحمایتهای مقام معظم رهبری از عملکرد این نها تا به الان بوده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی نظام را از هرگونه توطیه دشمن مصون نگه داشته است، عنوان کرد: بسیج نهادی مردمی واز بتن مردم است واین نهاد با استفاده از قطب نمای بصیرت وفرمایشات رهبری معظم انقلاب در جامعه گام های بزرگی را درراه اعتلای حکومت اسلامی برداشته است.

وی به نقش بسیج در خنثی کردن فتنه سال 88 اشاره کرد وافزود: مردم با تفکر بسیجی مانع از شکل گیری فتنه بزرگ تر شدند.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض نیز در این افتتاحیه گفت: پایگاه صدیقه کبری در دو طبقه با زیر بنای120متر مربع در روبروی مسجد جامع قدیم ساخته شده است .

احمدی فر افزود: پایگاه روستای گریمنج بالغ بر 22میلیون تومان هزینه داشته که بیشتر کمک های مردمی نیز بوده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها