با همکاری سپاه و کمیته امداد

اطعام 4400 نفر از خانواده های ایتام و نیازمندان تنگستانی در هفته بسیج

به همت منطقه دوم دریایی سپاه، ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تنگستان 4400 نفر از خانواده های ایتام و نیازمندان از محل اعتبارات دفتر مقام معظم رهبری اطعام می شوند.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۶۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، فرمانده سپاه تنگستان در جلسه هماهنگی طرح اطعام ایتام و نیازمندان دفتر مقام معظم رهبری گفت: این طرح در بخش ساحلی تنگستان، شهر اهرم و آباد و روستاهای چاه پیر، بنه گز و عالی حسینی برگزار می شود.

محمد علی ملاکی افزود: در طرح اطعام ایتام و نیازمندان تنگستانی 1250 نفر در شهر اهرم، 1500 نفر در بخش ساحلی و در روستاهای عالی حسینی 500 نفر، بنه گز350 نفر و200 نفر در چاه پیر و 600 نفر در شهر آباد از این طرح استفاده خواهند برد.

وی تصریح کرد: خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ع) در مناطق و روستاهای ذکر شده از این طرح استفاده می کنند که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) مشخص و دعوت می شوند.

مسئول قرارگاه پشتیبانی منطقه دوم دریایی سپاه نیز گفت: این طرح از محل عتبارات دفتر مقام معظم رهبری است که توسط منطقه دوم و با همکاری ناحیه مقاومت و کمیته امداد اجرایی خواهد شد.

سید بزرگ حسینی افزود: محل پخت غذای سفره مقام معظم رهبری ویژه ایتام و نیازمندان در حسینیه حاج عباس صبوری است که در روزهای 5،6 و 7 آذر ماه آماده و به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تحویل داده می شود که موعد تحویل نهار ظهر ساعت 11 و شام ساعت 5 بعد از ظهر خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار