خبرهای داغ:

برگزاری جلسه خانه نخبگان علمی بسیج شهرستان شاهرود

جلسه خانه نخبگان علمی بسیج شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج تشکیل شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۶۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه خانه نخبگان علمی بسیج شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور اقشار علمی بسیج ، اساتید دانشگاه و نخبگان علمی شهرستان شاهرود در سالن جلسات سپاه ناحیه شاهرود برگزار گردید. داریوش جلالی ریاست بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان سمنان ضمن خوش آمد گویی به حضار و تسلیت اربعین حسینی به تشریح ها برنامه های این سازمان پرداخت و اظهار کرد: در مرکز حمایت استان بیش از ۱۱۰ طرح تا سال ۹۴ مورد حمایت قرار گرفته است و از سال ۹۴ تا کنون 30 طرح حمایت شده است.

وی افزود: امسال در مراکز رشد استان 9 از  طرح برای تجاری سازی حمایت شده است که  6 طرح در شاهرود و ۳ طرح در سمنان می باشد .

جلالی خاطر نشان کرد: متاسفانه مبانی فکری جامعه ما بر مبنای فکری جامعه اسلامی نمی باشد . و برای حل این موضوع باید راهکاری ارائه بدهیم .ایشان گفتن باید تحقیقاتی درباره جامعه اسلامی انجام بشود و باید به کلیه طرح های علمی با یک رویکرد اسلامی توجه شود.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فن آوری استان سمنان همچنین به کارکرد ها و وظایف خانه نخبگان اشاره کردند و گفت: مهمترین رسالت های خانه نخبگان علمی بسیج بررسی مشکلات مسائل استانی و ارائه راهکار برای برطرف کردن این مشکلات می باشد.

سید محمدرضا میرعمادی مسئول خانه نخبگان بسیج علمی استان سمنان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد خانه نخبگان علمی بسیج ارائه کردند.

دکتر ناظمی مسئول مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این جلسه ضمن قدر دانی از فعالیت های سازمان بسیج علمی در شهرستان شاهرود خواستار ارتقا همکاری های این سازمان با سایر مراکز علمی در سطح شهرستان شاهرود شد.

وی در این جلسه خواستار کاهش فرآیند حمایت از طرح ها در مرکز حمایت از مخترعین و مبتکرین استان شد و گفت: اقتصاد مقاومتی را باید از خود آغاز کنیم، پیاده سازی الزامات اقتصاد مقاومتی را از خود و خانواده و سپس اداره و محل کار شروع کنیم.

ناظمی ادامه داد: اولین قدم در اجرای اقتصاد مقاومتی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم خرید کالاهای ایرانی می باشد.

حجت الاسلام میرباقری مسئول علوم قرآنی در این جلسه خواستار توجه بیشتر به مباحث علوم اسلامی در سازمان بسیج علمی شدند.

در انتهای این جلسه حسین گرزین مسئول راهبردی سپاه ناحیه شاهرود ضمن تشکر از مهمانان و حاضرین در این جلسه گزارشی از فعالیت های علمی اقشار بسیج ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها