خبرهای داغ:
پيامبر ما نه مسيح لوتر است و نه مسيح كالون كه در بين دو امپراطور مخوف ايران باستان و روم مي گويد: اگر بر صورتت سيلي زدند طرف ديگر را پيش كش كن تا محكم تر بنوازند و ظالم پروري كنيد تا از اين كردارتان ظالم به وجد آيد و بر حماقت شما آفرين گويند.
کد خبر: ۸۷۸۱۸۵۰
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

پيامبر  ما  نه مسيح لوتر است و نه مسيح كالون كه  در بين دو امپراطور مخوف ايران باستان و روم  مي گويد: اگر بر صورتت سيلي زدند طرف ديگر را پيش كش كن تا محكم تر بنوازند و ظالم پروري كنيد تا از اين كردارتان ظالم به وجد آيد و بر حماقت شما آفرين گويند.

پيامبر من محمد رسول الله(ص) است كه با دستان خالي  و به پشتوانه ايمان به خدا در بين دو امپراطوري مخوف ساساني  و روم باستان  با مشت هاي گره كرده فرياد رهايي سر مي دهد و ابهت آنان را در هم مي شكند و ذره اي هراس به خود را نمي دهد،.

امام من علي ابن ابيطالب است كه كه در اوج قدرت  هم نشين فرودستان مي شود و يار و غمخوار ضعفاست و سابقون را كه داعيه همنشيني با پيامبر دارند و فرياد كاخ نشيني سر مي دادند در جنگ جمل در هم مي شكند  و به آنان مي فهماند كه سنت رسول الله  و كتاب خدا حاكم  امور باشد نه سنت خلافاي پيشين!!

امام من  و رهبرم خميني بت شكن و سيد علي حكيم است  كه در بين دو امپراطوري مخوف قرن اتم  فرياد مي زند از هياهوي ابرقدرتها در خليج فارس نترسيد كه آنها هيچ غلطي نمي توانند بكنند!!

ما هرگز پيرو  روحانيوني نخواهيم بود كه در لباس دين به دنياي خود خدمت مي كنند  و رهرو روشنفكراني نخواهيم شد كه عروسك خيمه شب بازي استعمار گران هستنداز عجایب  است که همین مسیح را که برای جهان سوم تراشیده اند بیش از 220میلیون تلفات روز دست بشریت گذاشته است و در دو جنگ جهانی خانمانسوز همیشه یک طرف ماجرا بوده است.

همین مسیح مد نظر کشور های جهان سوم  وقتی یک کشتی آمریکایی مورد هدف قرار میگیرد بیش از 20 سال  ویتنام را شخم می زنند و 11 میلیون نفر تلفات  روی دست  آنها می گذارد و این  همان مسیح است که می گوید  اگر بر صورتت سیلی نواختند طرف ذیگر را پیشکش کن تا محکم تر بنوازد!!!!!

پياده روي اربعين و الودگي هواي كلانشهر ها، لغو سخنراني علي مطهري

وقتي صدها هزار نفر در مرزهاي مهران چذابه و شلمچه  منتظر لغو رواديد بودند، انتظار مي رفت كه دولت تدبير و اميد كه داعيه دار ايجاد روابط حسنه ما با دنياست از ماه ها قبل با رايزني هاي گسترده  رواديد  را لغو كند تا تجمع صدها هزار نفري  و صف هاي طولاني را شاهد نباشيم وبا مديريت درست شاهد افزايش كرايه هاي خارج از قاعده نباشيم، اين موضوع مي توانست تبديل به يك فاجعه در بعد امنيتي شود.

زمانيكه مراكش با  هماهنگي كانادا به همراه ساير كشورهاي عربي اقدام به صدور قطعنامه عليه ايران مي كنند خانم ابتكار با سفر به مراكش در فكر انتقال تجارب به شاخ  آفريقا هستند، وزير كشور هم با كميته ويژه  به دنبال علت لغو سخنراني علي مطهري است اما مشكل الودگي هوا و زائران اربعين آيا به  اندازه سخنراني علي مطهري  اهميت نداشت؟ وقتي اشرافيگري در جامعه نفوذ كند خود را همه مردم مي بيند  و هيچ گاه  درد مردم در اولويت نيست!!!

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها