سرپرست راه و شهرسازی استان گفت :تهیه اطلس جامع اطلاعات وضعیت راه‌های کهگیلویه وبویراحمد در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۸۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: مطالعه دقیق و تهیه اطلس جامع اطلاعات وضعیت راه‌های این استان در بخش‌های مختلف روستایی،اصلی و فرعی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

محمدعلی علیمردانی ابراز امیدواری کرد که استخراج و نتایج کلی بررسی آماری وضعیت راه‌های استان بتواند در تدوین برنامه‌ها و استراتژی‌های اداره کل راه و شهرسازی استان موثر واقع شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ساخت آزادراه در کنار توسعه بزرگراه های استان را نیز از دیگر اولویت‌های این اداره کل عنوان کرد.

محمدعلی علیمردانی در ادامه با اشاره به کوهستانی و سخت گذر بودن راه‌های ارتباطی درکهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از اولویت‌های دولت یازدهم و وزارت راه وشهرسازی کمک به بهبود وضعیت راه‌ها در استان‌های محروم کشور از جمله این استان است.

کهگیلویه وبویراحمد افزون بر 6 هزارکیلومتر راه اعم از اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه دارد که حدود چهار هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است.

ارسال نظرات