خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خبر داد:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری طی هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۶۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

امیری مقدم مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج در خصوص برنامه های این سازمان اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین در هفته بسیج به برگزاری برنامه ‌های متعدد در این حوزه پرداخته است.

وی از برگزاری مسابقه ادبی پروانه در میقات و اجرای نمایش (سفید) که به صورت کشوری می‌باشد خبر داد و گفت: این برنامه طی هفته بسیج در سالن علامه رفیعی استان برگزار خواهد شد و انجمن شعر و داستان کانون قزوین مجری آن است.

این مسئول ضمن اشاره به دیگر برنامه کشوری این سازمان تصریح کرد: جشنواره عفاف و حجاب و کارگاه داستان نویسی نیز طی هفته بسیج در سالن اداره ارشاد و با حضور استاد پارسی نژاد برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قزوین در ادامه تشریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا، اجرای نمایش، برگزاری یادواره شهدای هنرمند، برگزاری کارگاه خوشنویسی و مراسم یک سبد گل محمدی در مزار شهدای قزوین از دیگر برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین است.

امیری مقدم توضیح داد: در ساعت 17:30 روز شنبه 6 آذر نشست بصیرتی با حضور حجت‌الاسلام تقی خانی در مجتمع کوثر شهرستان البرز برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای عصر روز شنبه 6 آذر محفل شعر "اقتصاد مقاومتی" با حضور شعرای استانی در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد استان در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه قزوین در خاتمه متذکر شد: کانون قزوین در نظر دارد در طول این هفته به اجرای تئاتر خیابانی با عنوان "دفاع" در سطح شهر بپردازد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها