یادواره شهدای شهرستان ایجرود به مناسبت هفته بسیج در روستای ایچ شهرستان ایجرود با حضور فرماندار شهرستان وبسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۵۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ایجرود با تبریک هفته بسیج به فرمایشات مقام معظم رهیری اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) همواره در کنار بسیجیان بود و پیوسته میگفت خدایا مارا با شهدا مشحور بفرما.

سرگرد لطیفی به نقش بی بدیل بسیج اشاره کرد وگفت :بسیج یعنی آن نیروی آگاه مردمی که همواره پشتیبان ولایت بوده اند .وی افزود:انقلابی که با شهادت ،اسارت،جانبازی بدست آمده است اکنون نیز باید با شهادت آن را حفظ کرد.

وی به مدافعان حرم را الگوی بسیجیان بابصیرت و دریادل معرفی کرد و اظهار داشت: وقتی بسیجی به بصیرت رسید مدافعان حرمی را خواهیم دید که از خانه وکاشانه و از زن وبچه خود و جان خود میگذرد و در خارج از مرزهای این ملت جان خود را در دست میگیرد و با تمام وجود به دشمن میتازد. این یادواره با مداحی اهل بیت علیه السلام به پایان رسید.

در ادامه فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به جایگاه بسیج گفت:بسیجیان با حضور فعال خود توانستند کشور را در تمامی بعد اقتصادی فرهنگی سیاسی ودینی به استقلال برسانند و استقلال یک ملت یعنی اقتدار وعظمت یک ملت.

بیات با اشاره به نقشه های شوم آمریکا افزود: آمریکا همیشه بدنبال این بوده و هست که جوانان این مرز وبوم را اسیر تفکرات و برنامه های شوم خود کنند و در رسیدن به این نقطه از هیچ مولفه ای فرو گذاری نمیکند و این نیز بحمداله با وجود بسیجیان دریا دل و با بصیرت هرگز عملی نخواهد شد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب جوانان ملت اسلامی اظهار داشت: اکنون این جوانان این ملت است که به پاس خون شهدای عزیزمان و تدابیر رهبر فرزانه توانستند در تمامی عرصه های علمی ،نظامی و دفاعی حرفی برای گفتن داشته باشند و این دشمنان ملت است که ناچارند در تصمیمات و تحولات منطقه ،ایران را به عنوان مهره ای اثرگذار قلمداد کنند.

ارسال نظرات