خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خبر داد:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: بسیج حقوق دانان برنامه های متنوعی را برای هفته بسیج در نظر دارد که ارائه مشاوره های رایگان به عموم مردم از مهمترین آن است.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۵۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته بسیج در خصوص برنامه های این هفته اظهار کرد: سازمان بسیج حقوقدانان همچون سایر اقشار برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای این هفته در نظر گرفته است.

وی در خصوص نشست بصیرتی که عصر روز سه شنبه در سالن شهید حسن پور ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، تصریح کرد: دکتر متولیان (کارشناس مسائل استراتژیک و امنیت ملی) سخنران این مراسم بوده و سخنرانی ایشان پیرامون راهبردهای دشمن و مثلث شوم عبری – عربی – غربی در انتخابات آینده ایران بوده است.

این مسئول در ادامه تشریح کرد: بسیج حقوقدانان با مشارکت بسیج اساتید به برگزاری همایش کمیسیون اصل 90 مجلس در مبارزه با فساد و اشرافی‌گری می‌پردازد.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قزوین ادامه داد: این همایش در ساعت 12:30 روز شنبه 6 آذر ماه در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار خواهد شد و آقای داود محمدی (رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی) سخنران این برنامه خواهند بود.

قلی پور مطرح کرد: ارائه مشاوره رایگان حقوقی به عموم مردم در دفاتر حقوقی و قضایی و دفاتر حمایت از امور ایثارگران مستقر در دادگستری های استان از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

وی توضیح داد: در صبح روز پنج شنبه نیز کانون بسیج حقوقدانان قزوین برنامه کوهپیمایی و مراسم زیارت عاشورا در گلزار شهدای گمنام بوستان باراجین برگزار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: هم‌چنین در ساعت 10 صبح روز پنج شنبه نیز مسابقه تیراندازی ویژه قضات و کارکنان بسیجی دادگستری تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: همایش آشنایی و آگاه‌سازی با حقوق شهروندی در مساجد برجسته شهرستان‌ها و نمازجمعه‌های استان نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها