فرمانده سپاه ناحیه زاوه در همایش بصیرتی روشنگری فرهنگیان بسیجی شهرستان : تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای اسلامی در تبعیت از مکتبی به اسم اسلام ناب محمدی(ص) و با رهبری ولایت مطلقه فقیه است.
کد خبر: ۸۷۸۱۷۵۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی حمیدرضا نامور فرمانده سپاه ناحیه زاوه در همایش بصیرتی روشنگری فرهنگیان بسیجی این شهرستان که به مناسبت هفته بسیج برگزارشد اظهار داشت : تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی با دیگر کشورهای اسلامی در تبعیت از مکتبی است به اسم اسلام ناب محمدی(ص) و با رهبری ولایت مطلقه فقیه

وی در ادامه افزود که کشور ایران در دوران حاکمان ظالم پهلوی بعنوان حیاط خلوت مزدوران آمریکایی بود ولی حالا به تبعیت از این مکتب تبدیل به قدرتی منطقه ای شده که تمام قدرت های دنیا با نهایت احترام پای میز مذاکره با آن می نشینند.

سرگرد پاسدار نامور امنیت را بزرگترین نعمت نظام  اسلامی دانست که همه باید قدرآن را بدانند و این قدردانی را تنها درتبعیت از ولایت فقیه و حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، میسر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زاوه تمام امید محورهای مقاومت در دنیا همچون حزب الله لبنان ، نیروهای مردمی عراق و سوریه ، انصارالله یمن و مبارزان مظلوم بحرین و عربستان و دیگر آزادیخواهان دنیا را جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود که خط مشی و محور این مکتب مظلوم یاری و مقابله و ایستادگی در مقابل قدرت های مستکبر دنیا است.

وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام عظمای ولایت به این مضمون که فرهنگیان و دانشجویان باید افسران جنگ نرم در مقابل ترفندهای دشمنان باشند اشاره و بیان داشت که اگر کسی در مقابل تفرقه افکنی ها و تلاش های عناصر اجیر شده دشمن در کشورمان که هدفشان تشکیک در مبانی اعتقادی و ارزشهای اسلامی و نظام ولایت فقیه  است سکوت نماید بطور قطع خائن به اسلام و ملت ایران اسلامی می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها