فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد: در هفته بسیج بیش از ۱۴۰ برنامه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در گناباد برنامه ریزی شده که بخشی از این برنامه ها اجرا و بخشی تا پایان هفته بسیج اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۷۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد تشکیل بسیج را یکی از تفکرات والای امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امام‌خمینی (ره) مردم را صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب‌اسلامی می‌دانست و رقم‌خوردن سرنوشت ایران اسلامی توسط خود مردم یکی از اندیشه‌های زلال و متعالی امام راحل بود. وی اظهارکرد: لذا با این تدبیر حکیمانه، حضرت امام‌خمینی(ره) در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر و فرمودند: «ملتی که در خط اسلام ناب محمدی (ص) باشد و مخالف با استکبار، پول‌پرستی، تحجرگرایی و مقدس‌نمایی است باید همه افرادش بسیجی باشند.» و امروز شاهد گسترش فرهنگ بسیجی در سایر کشورهای منطقه و موفقیت بسیجیان این کشورها در مقابله با جبهه کفر و گروه‌های تکفیری و سلفی هستیم.

 ابراهیم‌زاده اجرایی کردن سیاست‌های اقتصادمقامتی را یکی از کارنامه‌های موفق بسیج در ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: بسیج با استفاده از ظرفیت والای خود و در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های شایسته‌ای در امر ترویج و تولید کالای داخلی و اشتغال‌زایی جوانان با اعطای تسهیلات انجام داده است.

 وی با بیان اینکه برخی از جریانات داخلی هیچ توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های گوناگون ندارند، اذعان کرد: متاسفانه برخی از افراد در درون کشور که دارای جایگاه حقوقی نیز می‌باشند به برخی از بیانات رهبری در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی عمل نمی‌کنند اما اینگونه افراد باید بدانند بسیج در برابر گفتمان‌های متعارض با گفتمان رهبری ایستادگی می‌کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد با بیان اینکه بسیج با رویکرد ترویج روحیه استکبارستیزی پایه گذاری شده است، افزود: نیروهای بسیجی هر کجا وارد شدند با روحیه استکبارستیزی خود فرصت تحرک را از دشمنان ایران اسلامی گرفتند لذا دشمنان انقلاب اسلامی بویژه استکبارجهانی باید بدانند که بسیجیان دلاور بدون ترس از قدرت‌های پوشالی آنان همچنان با اراده پولادین خود و با پشتیبانی از ولایت فقیه، روحیه استکبارستیزی را حفظ و در سطح جامعه ترویج می‌دهند.

 ابراهیم زاده به وظیفه بسیج در جنگ نرم دشمنان علیه کشور اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به جنگ نرم دشمن و پیدا کردن راهی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن از مسئولیت‌های بسیج است چراکه دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال توطئه و دسیسه علیه کشور از طریق هجمه فرهنگی هستند.

 وی ادامه داد: لذا رسالت اصلی امروز بسیج، رسالت فرهنگی است و در همین راستا بسیج توجه به مسائل خانواده و اجرای سبک زندگی اسلامی را مدنظر قرار داده و به فکر تعالی بنیان خانواده می باشد تا در پی ارزش‌مدار شدن خانواده‌ها و پایبندی آنها به اخلاق، جامعه نیز در همین مسیر حرکت کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد هفته بسیج را فرصتی مناسب برای اعلام و بیان موفقیت‌های بسیج در عرصه های گوناگون برشمرد و اذعان کرد: در هفته بسیج بیش از ۱۴۰ برنامه اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در گناباد برنامه ریزی شده که بخشی از این برنامه ها اجرا و بخشی تا پایان هفته بسیج اجرا می‌شود.

 ابراهیم‌زاده ادامه‌داد: برپایی همایش پیاده‌روی بسیجیان با عنوان جاماندگان از کربلای حسینی، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا با نام آبروی محله، برگزاری یادواره شهدای سنو، افتتاح سالن ورزشی ۹ دی، افتتاح ساختمان ۷ پایگاه مقاومت، همایش مدافعان حرم، تجلیل از بسیجیان موفق، برگزاری نشست های سیاسی و مسابقات فوتسال تنها برخی از برنامه های شاخص هفته بسیج در گناباد می باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها