بوشهرـ حجت الاسلام فکوری اظهار کرد: دین اسلام زنگ خطری برای فرهنگ غرب است و جوامع اروپایی برای مقابله با آن قانون هایی مانند ممنوعیت حجاب در مکان های عمومی صادر کرده و به شدت در حال دفاع از فرهنگ غربی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۵۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان بوشهر،  حجت الاسلام محمد رضا فکوری در گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان و مقابله با جنگ نرم، گفت: دشمن مانند صادرات اسلام به نقاط جهان در حال صادرات فرهنگ غربی است که این امر کاملا عادی و طبیعی است و براساس اقدامات کارشناسی دین اسلام دومین دین در سراسر جهان است.

حجت الاسلام فکوری اظهار کرد: دین اسلام زنگ خطری برای فرهنگ غرب است و جوامع اروپایی برای مقابله با آن قانون هایی مانند ممنوعیت حجاب در مکان های عمومی صادر کرده و به شدت در حال دفاع از فرهنگ غربی هستند.

وی افزود: وجود جریان هایی مانند داعش به اسم اسلام برای بد نام کردن اسلام و ایجاد رحب و وحشت در میان مسلمانان اروپایی است که این گونه اقدامات در نفوذ فرهنگی قرار دارند.

این مبلغ دینی ابراز کرد: دشمنان اسلام به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند تا با ایجاد جنگ های داخلی بتوانند نقشه های شوم خود را در سرزمین ها اسلامی اجرا و عملیاتی کنند.

فکوری ابراز کرد: توطئه در داخل کشور رخ داده است، افرادی که توطئه را عادی نشان می دهند دو دسته هستند یا شیرین عقل هستند و یا کسانی هستند که جزء پازل دشمن در حوزه توطئه قرار دارند.

وی اذعان کرد: حرف هایی که در گذشته از رسانه های بیگانه شنیده می شد امروز این حرف ها از زبان برخی مسئولین و نمایندگان مجلس در جامعه مطرح می شود و اگر مشکلی در حوزه اقتصاد وجود دارد به دلیل این است که برخی می خواهند اقتصادی وابسته به بیگانه داشته باشیم.

این مبلغ دینی تصریح کرد: برخی از مسئولین در دولت همیشه می گویند کاری نمی توانیم انجام دهیم یا نمی شود، این افراد به فکر وابستگی هستند و به دنبال این هستند که صنایع را قفل کنند.

وی افزود: نفوذ اقتصادی پیش قراول نفوذ فرهنگی است و اگر نفوذ فرهنگی ایجاد شود یک نسل را از بین خواهد برد و نفوذ در سازمان های لشکری و کشوری رخ داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها