خبرهای داغ:
امام جمعه طبس در دیدار با آیت‌الله عبادی:

استاندار و مسؤولان خراسان جنوبی نگاه ویژه‌ای به طبس داشته باشند

امام جمعه طبس در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: طبس زیرساخت‌های بسیار مهم و کم‌نظیری دارد و انتظار مردم آن است که مدیران خراسان جنوبی از استاندار تا سایر مسؤولان نسبت به طبس نگاه خاصی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۲۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان مقدم در جمع نمازگزاران آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) ضمن خیرمقدم به نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: عزت و سربلندی و پیشرفت ما در جهان اسلام و جهان مستضعفین که امروزه شاهد آن هستیم به برکت مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و ادامه آن توسط مقام‌معظم رهبری است.

 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله واعظ‌طبسی، تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی خدمات زیادی از خود بجا گذاشتند و در طی عمر با برکت خود تحول بسیار عظیمی در این آستان مبارک و مرقد مطهر شهید آیت‌الله مدرس به وجود آورند.

 امام جمعه طبس افزود: دومین اجلاس استانی نماز فردا چهارشنبه در جوار آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) با حضور حضرت آیت‌الله عبادی برگزار خواهد شد.

 مهاجریان‌مقدم در محضر حضرت آیت‌الله عبادی عنوان داشت: مردم طبس به خاندان عبادی ارادت داشته و دارند و بعد از انتصاب حضرتعالی در این سمت ارزشمند، مردم طبس به دلیل اراده‌ای که به این خاندان دارند در اولین فرصت به عنوان نمایندگی از همه مردم شهرستان به محضر مبارک شرف‌یاب شدند.

 وی با توجه به زیرساخت‌های بسیار مهم و کم‌نظیری این شهرستان، عنوان داشت: بعد از زلزله سال 57 با آغاز نظام مقدس جمهوری اسلامی این شهرستان بازسازی شده است و در واقع طبس موتور محرک انقلاب اسلامی شد.

 امام جمعه طبس افزود: مردم این شهرستان را به شهر انقلاب می‌شناسند و زیرساخت‌های بسیار ارزشمندی از قبیل خطوط‌ ریلی و فرودگاه در طبس موجود است و انتظار مردم آن است که مدیران خراسان جنوبی از استاندار تا سایر مسؤولان نسبت به طبس نگاه خاصی داشته باشند تا بهره‌گیری مناسبی از زیرساخت‌ها صورت گیرد.

 مهاجریان‌مقدم با توجه به وجود با برکت آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) گفت: این آستان مبارک خود مایع برکت و خدمات زیادی است و امیدواریم مسؤولان خراسان جنوبی نگاه ویژه‌ای به طبس داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار