خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

برگزاری پیاده روی 200 خواهر بسیجی شاهرود

به مناسبت هفته بسیج 200 نفر از بسیجیان حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه شاهرود در همایش پیاده روی شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۸۱۶۱۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج بیش از 200 نفر از بسیجیان حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه شاهرود در همایش پیاده روی شرکت و مسیر چهار راه مدرسه قلعه تا حرم شهدای گمنام در ارتفاعات شهر را پیمودند.

شرکت کنندگان با حضور در حرم شهدای گمنام مزار 5 شهید گمنام را غبارروبی و عطر افشانی نمودند و تجدید عهد و پیمان کردند.

مریم قربانیان فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه شاهرود در حاشیه این همایش پیاده روی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به اهداف این برنامه اظهار کرد: تجدید عهد و پیمان با شهدا، گرامیداشت هفته بسیج و نمایش اقتدار بسیجیان از اهداف برگزاری این پیاده روی است.

وی افزود: مراسم پیاده روی بیش از 200 نفر از خواهران بسیجی این حوزه از سمت چهار راه مدرسه قلعه به سوی شهدای گمنام برگزار شد و شرکت کنندگان در مراسم پس از حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن غبارروبی گلزار شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول سپاه شاهرود بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسمات ویژه گرامیداشت هفته بسیج و شرکت در تجمع بزرگ مدافعان حرم در پنجم آذر ماه از دیگر برنامه های حوزه ریحانه الرسول در هفته بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها