بوشهر- فرمانده سپاه تنگستان گفت: دانش آموز بسیجی می تواند در سنگر علم اندوزی انقلابی عمل کند و همین که در پیشرفت علم خود و احترام با خانواده و حضور فعال در اجتماع موفق باشد انقلابی عمل کرده است.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۹۲
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در جمع دانش آموزان دختر دبستان عفاف شهر آباد تنگستان گفت: دانش آموزان باید صفات بسیجی واقعی را در خود تقویت کنند و با تکیه بر این صفات می توانند در حفظ نظام اسلامی و الهی موفق باشند.

وی افزود: امروز دشمن با تکیه بر جنگ نرم برنامه ریزی دقیقی را برای از بین بردن اعتقادات دانش آموز بسیجی و انقلابی انجام داده استن و به دنبال این است که آبروی کسب شده به واسطه اهل بیت و قران کریم به راحتی ریخته شده و غیرت و عفت را از جوان ایرانی انقلابی بگیرذد.

ملاکی ضمن بیان اینکه دشمن فرهنگ ایران را در مقابل فرهنگ اسلامی قرار داده است و گفت: امروز کورش بهانه ای شده است تا دشمنان به فرهنگ ناب اسلامی حمله کنند و بخواهند گذشته مبهمی که در هیچ تقویم و تاریخی نیست را بازگو کنند و ذهن پاک جوان ایرانی را مخدوش کنند.

وی افزود: امروز امریکا نماد بی چون و چرای یزید زمان است ودر مقابل تفکر بسیج که بر گرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) با تمام امکانات ایستاده است.

ملاکی بیان داشت: یک دانش آموز بسیجی اگر صفات خوب الهی را در خود تقویت کند می تواند تمام قد مدافع انقلاب و ارزشها باشد و مهمترین چیزی که به این مهم عینیت می بخشد دانش همان روحیه ناب بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها