خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ایمان به هدف و استقامت از ویژگی های شهداست، هدف تمام شهدا آزادگی بود.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۸۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سید محمد ‌علی سجادی روز سه شنبه در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان درمیان، افزود: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت‌ها، ایستادگی ها و خون شهیدان است، همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی عنوان کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توکل به خدا و ایمان راسخ به هدف بود، مردم ایران اسلامی با دست خالی در مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرد و همه را در برابر خود به تعظیم واداشت.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را تجدید پیمان با آرمان های شهدا دانست و اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا مسیری به سوی پیشرفت و تعالی است.

به گفته وی ایمان به هدف در خانواده شهدا باعث شد که خانواده های شهدا بعد از سال‌ها خم به ابرو نکنند و راست قامت در برابر آنچه با خدای خود پیمان بسته اند، ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه باید انسان در گام اول از ارزشهای خود شامل، ایمان، تقوا و پرهیزگاری پاسداری کند، گفت: باید از ارش های خود دفاع کنیم و نگذاریم به آنان خدشه ای وارد شود، باید روز به روز ایمان خود را تقویت کنیم.

سجادی بیان کرد: در گام دوم نیاز است که انسان از اسلام و قرآن دفاع کند، چرا که در سایه اسلام است که عظمت و جایگاه بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان رقم خورده است.

وی ادامه داد: هرجا ندای کمک خواهی مسلمانی بلند شد باید در حد مقدورات جمهوری اسلامی ایران به آن کمک کند.

به گفته وی باید در گام سوم پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های آن باشیم، برای نظام خون‌های زیادی داده ایم باید تا آخرین نفس پاسدار این خون های مقدس باشیم.

وی عنوان کرد: ناامنی هایی که امروز در عراق، سوریه و افغانستان شاهد هستیم، استکبار جهانی می خواست در ایران پیاده کند، با پایداری و استقامت مردم نقشه های شان نقش برآب شد.

وی افزود: امام راحل در سال 58 فرمان تشکیل بسیج را دادند امروز برای پیشرفت نظام همه باید بسیجی باشیم و بسیجی وار حرکت کنیم.

وی یادآور شد: به برکت مجموعه بسیج چنان مهر ننگینی بر پیشیانی استکبار جهانی خورده که با هیچ چیز پاک شدنی نیست

ارسال نظرات
پر بیننده ها