خبرهای داغ:
یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان درمیان روز سه شنبه همزمان با سومین روز هفته بسیج در مراسمی با حضور خانواده شهدا و مسئولان محلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۷۳
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان شنبه در این آیین، افزود: یکی از ویژگی‌های ممتاز بسیجیان خدمت بی منت به مردم به خصوص به محرومان است.
 
سرگرد حسین خدادادی با بیان اینکه مردم شهرستان درمیان لیاقت خدمات بهتری دارند ، اضافه کرد: همه ما باید تلاش کنیم به صورت بسیجی وار مشکلات این مردم محروم و مرزی را حل کنیم.
 
وی یکی دیگر از ویژگی های بسیج را قدرت انسجام ملی دانست و گفت: در بسیاری از کشورها رنگ پوست و نژاد باعث وحدت می شود، اما در ایران اسلامی بسیج باعث وحدت و انسجام مردم شده است.
 
وی مجموعه بسیج را قدرت برتر امنیت نظام ذکر کرد و ادامه داد: امروز در زمینه امنیت مرزهای جنوب شرق و غرب کشور مجموعه بسیج در کنار سایر نیروی های مسلح در برقراری امنیت کشور تلاش می کند.
 
وی با بیان اینکه بسیج مهمترین عامل پیروزی در دفاع مقدس بود، یادآور شد: در زمان شروع جنگ ارتش انسجام لازم را نداشت و سپاه تازه تشکیل شده بود، بسیجیان بیشترین نقش را در زمینه دفاع از مرزهای کشور ایفا کردند.
 خدادادی ادامه داد: بیشترین شهدا، جانبازان و آزادگان توسط مجموعه بسیج تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
 
وی بیان کرد: بسیج برترین عامل در مقابل توطئه های دشمنان است، تاکنون در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است.
به گفته وی تا زمانی که انقلاب اسلامی و اسلام را داشته باشیم، دشمنی های استکبار جهانی نیز وجود خواهد داشت، در زمان های مختلف تنها شگرد مبارزاتی دشمنان فرق کرده است.
 
وی اضافه کرد: دشمنان در ابتدای انقلاب جنگ سرد را علیه ما راه اندازی کردند، تحریم، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی و نفوذ از دیگر شگردهای دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیج به سایر کشورهای جهان صادر شده ، بیان کرد: صدور این تفکر باعث موفقیت کشور اسلامی شده است.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها