در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیرجان ۱۳ سالن چند منظوره در سیرجان تاسیس و ۲ سالن آن افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۳۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، در ابتدا این مراسم فرمانده سپاه سیرجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: سلام و دورد بر پیشگامان عرصه ی بسیج، امام و مقام معظم رهبری و همه بسیجیان عزیز و جان بر کف که در همه ی صحنه ها و عرصه ها نقش برجسته داشتند و سهیم بودند.

در چنین ایامی هیچ نام و نشانی از کسانی که در جبهه های حق علیه باطل مقابل ما ایستادند؛ نیست و باید گفت سردمداران عراق، آنهایی که ظلم و جور در حق ملت ایران کردند؛ کجا دفن شدند!؟

وی ادامه داد: در ایام اربعین حسینی مراسمی بسیار باشکوه در همان کشور عراق برگزار می شود و بنرهای یک ژنرال ایرانی بنام سردار سلیمانی در جای جای این کشور نصب می شود و این مهم از نظر نظامی قابل تصور نیست که یک سردار ایرانی در یک کشور دیگر چنین نمودی داشته باشد.

شمس الدینی افزود: این ها به برکت خون شهدا و دعاهایی است که رزمندگان ما در سنگرها کردند و راه کربلا باز شد و ۳۰ میلیون انسان وارد کربلا شد.

فرمانده سپاه سیرجان اضافه کرد: در شهرستان سیرجان با کمک مسئولین توانستیم ۱۳ سالن چند منظوره بسازیم و امروز  ۲ سالن افتتاح خواهیم کرد.

این سالن ها به صورت چند منظوره ساخته شده و این سالن ها مردمی است و مختص بسیجیان نیست، بلکه برای عموم مردم آزاد است و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده جوانان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: شهر سیرجان یک شهر مهاجر پذیر است و  حدود ۲ میلیون مسافر وارد این شهر می شوند، اگر بحرانی به وجود آید و ستاد بحران در شهرستان تشکیل شود؛ جهت اسکان مردم می توان از این سالن ها استفاده کرد. سالن ها در بعضی قسمت ها با متراز ۳۰۰۰ متر و در بعضی سالن ها ۱۵۰۰ متر زیربنا دارد و می توان ۸۰ هزار نفر از مردم سیرجان را در شرایط بحرانی اسکان داد.

شمس الدینی با اشاره به اینکه این سالن ها در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و دور شدن از شبکه های ماهواره ای و دور کردن جوانان از تهاجم فرهنگی ساخته شده است افزود: توطئه علیه کشور ما زیاد است و دشمنان تمام تلاش خود را در جهت تهاجم فرهنگی بکار گرفته اند؛ چرا که ایران اسلامی مرکز الهام بخشی در خاورمیانه است و سرچشمه بیداری اسلامی در ایران است و این بیداری بحول و قوه الهی شکل گرفته است .

وی در ادامه گفت: این سالن ها در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی از زمان کلنگ زنی تا افتتاح کمتر از یکسال بطول انجامیده است و در مدت ۱۰ ماه موفق به افتتاح این سالن ها شدیم تا مردم نسبت به این عملکرد خوشبین شوند.

فرمانده سپاه سیرجان در پایان تصریح کرد: سالن ورزشی نجف شهر مبلغ ۷۰۰ میلیون و سالن ۳۰۰۰ متری مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در بر داشته است و حدود ۳۰۰ میلیون هزینه ساخت هر سوله ورزشی ۱۵۰۰ متری است که ۲۲۰ میلیون آن از کمک های مردمی و کمک های شهرستان بوده و از همه ادارات شهرستان که در ساخت این طرح ها کمک کردند؛ تشکر ویژه ای داریم.

لازم بذکر است در ادامه این مراسم کلنگ سالن ورزشی حوزه شهید شیخ مرادی زیدآباد به زمین زده شد و ساختمان پایگاه مقاومت زینبیه آباده حوزه خواهران و شهدای محمودآباد حوزه شهید شیخ مرادی زیدآباد افتتاح شد.


ارسال نظرات