عضو شورای عالی بسیج حقوق دانان استان در یادواره شهدای عشایری ملایی مهنی مطرح کرد:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی است وفرهنگ بسیج،فرهنگ شهداست.
کد خبر: ۸۷۸۱۵۱۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر بسیجی است وفرهنگ بسیج،فرهنگ شهداست.

 

 مجید رستمی به مناسبت هفته بسیج در یادواره ۱۸ شهید عشایری ملایی مهنی شهرستان جیرفت اظهار داشت: خانواده شهدا ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

 

این مقام قضائی با بیان اینکه بی شک آرامش، آسایش و امنیت امروزه کشور، مرهون خون شهدا، جانبازان، بسیجیان و خانواده های معظم آنان است،گفت:ما بایستی به خانواده شهدا و ایثارگران احترام وافر بگذاریم ، چرا که خانواده شهدا ارزش های ما هستند.

 

این مقام قضائی  با اشاره به جنگ تحمیلی،خاطرنشان کرد: در جنگ ، بسیجی مصداق واقعی واژه بسیج بود و همه ایثار و از خود گذشتگی داشتند و فرهنگ بسیج فرهنگ شهداست.

 

دادستان جیرفت ادامه داد: هر چه این نظام و مسئولین ما دارند از برکت خون شهداست و امروز اینکه شما مردم در این یادواره و محفل شهدا شرکت نمودید یک توفیق الهی است.

 

رستمی با بیان اینکه بسیجی کسی است که اول همه چیز را برای دیگران می خواهد گفت: ما بایستی حقوق یکدیگر را رعایت کنیم و در جهت ارزش ها با هم وحدت داشته باشیم.

شایان ذکر است یادواره ۱۸ شهید ملایی مهنی با حضور دادستان جیرفت ، رئیس دادگستری جیرفت و جمعی از مسئولان، مردم و خانواده شهدا در روستای کوگوئیه بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت برگزار شد. 

 قابل ذکر است در پایان این یادواره، ملاقات مردمی رییس دادگستری شهرستان جیرفت با مردم محروم شهرک عشایری برگزار گردید و دستورات قضائی لازم در جهت حل مشکلات حقوقی وقضائی صادر گردید.

ارسال نظرات