سازمان بسیج رسانه استان قزوین با صدور پیامی شهادت محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در سوریه را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت و برای خانواده این شهید صبر جمیل و اجر جزیل خواستار شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۹۵
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶

به گزارش بسیج رسانه استان قزوین، این سازمان با صدور پیامی شهادت محسن خزایی خبرنگار صدا و سیما در سوریه را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت و برای خانواده این شهید صبر جمیل و اجر جزیل خواستار شد.


در این پیام آمده است: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که راه شهدا بی‌رهرو نیست و تا ظهور صاحب اصلی انقلاب اسلامی نوای یا حق همچنان ادامه دارد.
 
در این پیام عنوان شده است: اصحاب رسانه بار دیگر عزیزی را از دست داده‌اند که الگوی ایثار و انقلابی‌گری در عرصه خبر بود و راه شهید خزایی ادامه دارد و دشمن هرگز نمی‌تواند با نقشه‌های شوم خود و با هر ترفندی نوای حقیقت‌گوی فرزندان عاشورا را از بین ببرد.
 
در این پیام مطرح شده است: اصحاب رسانه در داخل با قلم خود سنگری ساخته‌اند که از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کرده و نمی‌گذارند قلم شهید محسن خزایی بر زمین بماند چراکه صدای این شهید در ادامه تاریخ خبرنگاری شرافتمندانه و پرطنین‌تر منعکس می‌شود و خبرنگاران باید ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.
 
در این پیام عنوان شده است: خبرنگاران انقلابی و شهدای این عرصه در حقیقت پرچم زیبای عزت و شرف این حرفه بوده و دشمنان بدانند که نمی‌توانند به این نظام دست‌اندازی کنند و آرمان‌های آن را مورد هدف قرار دهند.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات