خبرهای داغ:
بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت هفته بسیج:

فرهنگ ناب بسیجی برگرفته از مکتب عاشورایی است

بسیجیان استان شهیدپرور فارس در هفته بسیج با اجرای 20 هزار ویژه برنامه با شعار محوری " بسیج یک نیروی انقلابی و خدمتگزار " گام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ انقلابی برخواهند داشت.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۸۸
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس بمناسبت هفته بسیج آمده است:  " بسیجیان، رهپویان و رهروان واقعی شهید و شهادتند  و تقارن سالروز اربعین حسینی، با طلوع جاودانه و تلألو نورانیت بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی زنده نگه داشته شود. "

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در پنجم آذرسال 58 با ندای الهی خویش فرمان شکفتن آن را صادر نمود و تفکر بسیجی را نوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌ماند.

بسیجیان استان شهیدپرور فارس در هفته بسیج با اجرای 20 هزار ویژه برنامه با شعار محوری " بسیج یک نیروی انقلابی و خدمتگزار " گام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ انقلابی، استکبارستیزی، خوداتکایی و اقتصاد مقاومتی برخواهند داشت.

بی‌تردید اگر در دوران دفاع مقدس تفکر بسیجی حاکم نبود پایداری در جنگی نابرابر و در مصاف با استکبار جهانی ممکن نبود، بسیج در هشت سال دفاع دفاع، با اذان شهادت و رشادت بر گلدسته‌های رفیعش حدیث عشق را زمزمه نمود و بهار وصل و طراوت یقین را به پیروانش ارزانی داشت و در ناتوی فرهنگی مصاف در جبهه جنگ نرم، این میقات پابرهنگان در معراج اندیشه پاک اسلامی با فتح خاکریزهای علمی به اوج قله افتخار رسید و در فتنه 88 نیز خاری شد در چشم تمامی فتنه‌گران و باهمتی بلند و پیروی از ولی امر مسلمین چشمان فتنه را کور کرد.

بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب "ولایت فقیه" و "گفتمان انقلاب اسلامی" برای بشریت و نجات ملت های مظلوم، امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مقابله با جنگ تروریست های تکفیری در سوریه و عراق به منصه‌ی ظهور رسانیده، به گونه‌ای که در کنار ارتش و حامیان مقاومت سوری و عراقی مانع به ثمر نشستن توطئه شیطان بزرگ، صهیونیسم و ارتجاع عرب برای شکستن خط مقاومت و تجزیه جغرافیای آن جبهه نورانی شده است.

بسیجیان، رهپویان و رهروان واقعی شهید و شهادتند  و تقارن سالروز اربعین حسینی، با طلوع جاودانه و تلألو نورانیت بسیج، فرصتی است که فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و از خود گذشتگی زنده نگه داشته شود. 

در این راستا، بسیجیان سلحشور سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) همزمان با سالروز اربعین حسینی، حضور گسترده ای در راهپیمایی اربعین شیراز خواهند داشت چرا که در حقیقت بسیج میراث شهدا و شهدا رهروان واقعی ولایت و ولایت امتداد خط سرخ شهادت و نهضت خونین عاشوراست،  فرهنگ ناب بسیجی همان فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال، آزادگی و برگرفته از مکتب عاشورایی است.

پاسداران و بسیجیان استان فارس ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه السلام) اعلام می دارند نوای دل نشین تفکر بسیجی شاداب‌تر و با صلابت‌تر از گذشته روح و جان ملت‌های انقلابی و حق‌طلب را نوازش داده و آنان را در خط مقدم مقابله با جریان های تروریستی و تکفیری مستحکم ساخته و عزمشان را راسخ تر نموده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار