دشمن جرات طمع به خاک جمهوری اسلامی را ندارد

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن جرات نمی‌کند به خاک جمهوری اسلامی چشم طمع داشته باشد، زیرا می‌داند که اگر دست از پا خطا کند در خشم ملت غیور ایران اسلامی خواهد سوخت.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵

جهانگیر انصاری صبح امروز در یادواره 72 شهید بخش سرفاریاب ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای بخش سرفاریاب، اظهار کرد: نظام اسلامی ما به برکت خون پاک شهیدان حاصل شده است، ما این شهدای عزیز را تقدیم کردیم تا درخت انقلاب تنومند بماند، به برکت خون شهدا امروز خط مقدم ما از ساحل اروند به ساحل مدیترانه رسیده است،

جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز سپاهیان، بسیجیان و ارتش ما با اقتدار با دشمنان اسلام و خدا می‌جنگند و از مظلوم دفاع می‌کنند، این درسی است که امام حسین به این ملت آموخت.

وی با تاکید بر تداوم دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی افزود: ما از آمریکایی‌ها و متحدان آنها گله‌ای نداریم زیرا آمریکا با وقوع انقلاب اسلامی بهترین پایگاه خود را از دست داد، و پایگاهی که پر از ظلم و فساد بود با وقوع انقلاب اسلامی تبدیل به ام‌القرای جهان اسلام شد.

انصاری گفت: حضرت امام در همان ابتدای انقلاب اسلامی‌فرمودند؛ این انقلاب در ایران نمی‌گنجد و باید به کشورهای دیگر نیز صادر شود، بنابراین امام هدف واقعی قیام عاشورا که مبارزه با ظلم و فساد و دفاع از حق و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، را دوباره زنده کرد.

وی گفت: جمع کثیری از مردم ما در هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، ماحصل شهادت این شهیدان آرامش و امنیتی است که ما داریم، امروز در تمامی کشورهای همسایه ما به نوعی ناامنی و جنگ است، اما در ایران اسلامی آرامش و امنیت مطلق حاکم است و دشمن جرات نمی‌کند به خاک جمهوری اسلامی چشم طمع داشته باشد، زیرا می‌داند که اگر دست از پا خطا کند در خشم ملت غیور ایران اسلامی خواهد سوخت.

وی ادامه داد: آمریکا‌یی‌ها می‌گویند که تمام گزینه‌ها برای مقابله با ایران روی میز است، کدام مولفه را شما سراغ دارید که استکبار جهانی علیه ما به کار نگرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان تصریح کرد: اولین گزینه‌ای که آنان علیه ما به کار گرفتند گزینه نظامی بود، با جنگ و ترور بیش از چهل کشور به حزب بعث در جنگ تحمیلی کمک کردند در حالی که جوانان و رزمندگان ما با کمترین امکانات نظامی با دشمن بعثی مقابله کردند.

انصاری خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم راهی که شهدای عزیز ما رفته‌اند را ادامه دهیم و از این انقلابی که خون بهای شهیدان است دفاع کرده و در این راه ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار