مسؤول بسیج هنرمندان گچساران از اجرای برنامه‌های متنوع بسیج هنرمندان گچساران در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۱۴۰۰
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

سید نعمت‌الله حجازی اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) یک ارتش 20 میلیون نفری را در سال 1358 به وجود آورد.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران ادامه داد: به برکت دور‌اندیشی و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب بود که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفت.

حجازی افزود: با سقوط لانه جاسوسی آمریکا در تهران و برملا شدن ماهیت سلطه‌جو و تجاوز کارانه آمریکا، شیطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران ناپذیر رو به رو شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس امام خمینی (ره) در روز 5 آذر سال 58 فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را داده‌اند.

مسؤول بسیج هنرمندان شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: شعار هفته بسیج امسال ( بسیج انقلابی و خدمتگزار ) است که بسیجیان در تمام عرصه‌های فرهنگی و هنری در  طول سال حضور فعال دارند.

حجازی بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج هنرمندان شهرستان گچساران در این زمینه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که متناسب با آن برنامه‌ها را اجرا می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان شهرستان گچساران، از جمله برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان را برگزاری شب شعر عنوان کرد.

وی ادامه داد: گردهمایی هنرمندان بسیجی، غبارروبی گلزار شهدا و شرکت بسیجیان هنرمند در روز پنجم آذرماه از برنامه‌های دیگر هفته بسیج شهرستان گچساران خواند.

حجازی خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی در روز پنجم آذر در کنار دیگر بسیجیان شهرستان گچساران در مصلای این شهرستان حضور خواهند یافت.

ارسال نظرات