در سومین روز از هفته بسیج،

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان کوهرنگ

جلسه ستاد گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد هفته بسیج با حضور کلیه معاونت های فرهنگی و تبلیغی در مکان سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۸۱۳۸۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری هدف از برگزاری این جلسه را گرامیداشت ، تشریح ، تبیین و هماهنگی برنامه های اجرایی در هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ گفت : تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی خدمتگزاری و اقتدار ملی با شعار محوری هفته بسیج هدف اصلی و اجرایی برنامه های اساسی بسیجیان در این هفته مقدس می باشد.

وی 5 آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) را هوشیاری و درایت بی نظیر این امام همام (ره ) دانست که در جهت خنثی سازی توطئه ها و فتنه های شوم دشمنان به کار گرفته شد و انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گرفت و زمینه یک انقلاب ملی و مردمی فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی آمریکا در تهران و برملا شدن ماهیت سلطه جو و تجاوز کارانه این شیطان بزرگ با ضربات سخت و جبران ناپذیر در آن زمان روبه رو شد و تمامی نقشه های شوم آن نقش بر آب شد.

سرهنگ نظری برگزاری شورای اداری شهرستان به منظور ارائه گزارش دستاوردهای بسیج و تشریح برنامه های هفته بسیج با هدف جلب مشارکت دستگاهها ، نشست خبری فرمانده این ناحیه ، بروز رسانی تابلوهای تبلیغاتی متناسب با اربعین حسینی در هفته بسیج ، طرح ریزی تبلیغی در سایت ها و کانال های پر بیننده و همایش ائمه جمعه و جماعات را از جمله برنامه های اجرایی قبل از برگزاری هفته بسیج در این شهرستان عنوان کرد.

ارسال نظرات