خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان گفت: آسیب های اجتماعی خطرناکی که امروزه به صورت جدی در کمین جوانان و خانواده ها نشسته و آنان را تهدید می کند شبکه های اجتماعی است که جوانان و نوجوانان را به سمت تباهی اخلاقی و اعتقادی می کشاند و موجب آلودگی نفسانی افراد می گردد.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۷۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان در کارگاه آموزشی فضای مجازی (مادران)گفت: بصیرت و تفکر خانواده های بسیجی ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است.

حجه الاسلام مرادی بیان داشت: جنگ نرم دشمنان از ابعاد وسیع تری برخوردار است این امر را نشانگر وجود خطرات وسیع تر برای خانواده ها دانست که تلاش مضاعف بسیجیان در برابر این هجمه را می طلبد.

وی توجه و رعایت شئونات اسلامی را در این فضای پر فتنه بسیار ضروری عنوان کرد و افزود: مخالفان و دشمنان زخم خورده اسلام از هیچ تلاشی در این عرصه کوتاهی نمی کنند.

مرادی اظهار داشت: آسیب های اجتماعی خطرناکی که امروزه به صورت جدی در کمین جوانان و خانواده ها نشسته و آنان را  تهدید می کند شبکه های اجتماعی است که جوانان و نوجوانان را به سمت تباهی اخلاقی و اعتقادی می کشاند و موجب آلودگی نفسانی افراد می گردد.

گفتنی است این کارگاه آموزشی توسط حوزه مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها