در سومین روز ازهفته بسیج، فرمانده وجمعی از مسئولین بسیج ناحیه سامان با ریاست و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور سامان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۶۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با گرامیداشت هفته مقدس بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه، فرمانده و مسئولین بسیج شهرستان سامان با ریاست و دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور سامان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سامان ،در این دیدار با اشاره به فرمایشات تاریخی امام راحل عظیم الشان،در خصوص بسیج دانشجویی که فرمودند"من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی ازشما (بسیجیان)غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت" اهمیت وجود بسیج دانشجویی را در اجتماع دانست .

سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی افزود: صدور فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در دوم آذر ماه سال 1368 توسط آن امام راحل، دلیل و حجتی قاطع مبنی بر لزوم وجود بسیج در دانشگاه و حوزه است که حکایت از نگاه نافذ و آینده نگرانه آن حکیم مدبر دارد.

وی افزود: وجود بسیج دانشجویی در دانشگاه،مصداق کامل بصیرت انقلابی گری و پشتیبانی و پیرو خط ولایت مطلق فقیه است که با وجود جوانان پاک و گوش به فرمان ولایت و رهبری،استکبارستیزی در دانشگاهها را سرلوحه وظایف خود قرار داده اند .

در پیان این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان با تعدادی از بسیجیان نخبه و فعال دانشگاه پیام نور دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات