امام جمعه تفرش

دستاوردهای نظام اسلامی نمونه بارزی از تفکر بسیجی است

امام جمعه تفرش گفت: بسیج یکی از مهمترین ابتکارات امام خمینی(ره) بود تا حفاظی مستحکم برای نظام اسلامی و الگویی برای کشورها شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۴۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمد مومنی در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان تفرش بسیج را نیروی خدمت گزار داشنت و گفت: بسیجیان نیروهای فعال و خدوم جامعه هستند.

وی افزود: نیروی بسیج بی هیچ چشمداتی و تنها برای رضای خدا گام برمی‌دارد، بسیجیان افرادی هستند که به دنیا و تعلقات آن دل نبسته‌اند.

امام جمعه تفرش بسیج را اهل بصیرت دانست و گفت: نیروهای بسیجی با معرفت و بصیرت خود نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای دشمن آگاه هستند و هر ترفندی را در نطفه خفه می‌کنند.

حجت‌الاسلام مومنی با تاکید بر تکیه بر توان داخلی برای پیشرفت و رشد اقتصادی کشور گفت: دشمن در عرصه اقتصادی با تمام قوا وارد شده است. تنها راهکار خود اتکایی و بهره گیری از توان نیروهای ارزشی است که برای تحقق اقتصادمقاومتی نیز تلاش مضاعفی را انجام می‌دهند و همواره مدافع ارزش‌های نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: رفتار و کردار انسان‌ها به خصوص مسئولین زیر ذره‌بین است و باید مسئولین الگویی برای جامعه اسلامی باشند، در این بین مسئولیت بسیجیان سنگین‌تر از دیگران است چراکه آحاد جامعه بسیجی را یک فردی تمام عیار از ارزش‌ها و خوبی‌ها می‌دانند.

امام جمعه تفرش با انتقاد از رفتار برخی از مسئولین گفت: متاسفانه برخی از مسئولین راهکار رفع مشکلات کشور را در تعامل با آمریکا می‌بینند در حالی که اگر این کشور می توانست حلال مشکلات ما باشد در وهله اول گره از فقر و گرسنگی حاکم بر کشور خود می‌گشود.

حجت‌الاسلام مومنی بر حمایت از تولید داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولید داخلی می تواند بخشی از اقتصادمقاومتی را که سال‌هاست مورد تاکید مقام معظم رهبری است محقق سازد.

وی وحدت را رکن اصلی پیروزی انقلاب و پیشرفت در همه عرصه‌ها دانست و گفت: برخی به دنبال دو قطبی سازی و ایجاد اختلاف در جامعه هستند، باید هوشیارانه در مقابل نفوذی‌ها ایستاد و اجازه نداد آنان به اهداف خود دست پیدا کنند. وحدت میان مردم و مسئولین راهکاری برای رفع این مشکل و استحکام بخشی به قدرت نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار