فرماندار رودبار:

بسیج در تمامی صحنه های انقلاب حضور حماسی دارد

فرماندار رودبار با بیان اینکه بسیج در تمامی صحنه های انقلاب حضور حماسی و دلاورمردانه دارد گفت: امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تؤام با تلاش و مساعی همگان گام بلند توسعه و پیشرفت ایران عزیز برداشته شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۰۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

سیداسماعیل میرغضنفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که در میان بهت و حیرت دنیای کفر و ابرقدرتهای پوشالی غرب و شرق، به رهبری امام خمینی (ره) و با ایثار و جانفشانی ملت قهرمان ایران به پیروزی رسید، علاوه بر اهتزاز پرچم اقتدار، عزت و استقلال برای استقرار، تثبیت و تداوم آن نیازمند سازمانها و نهادهایی بود که با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: بسیج شجره طیبه و سازمانی که از بطن مردم جوشیده است در دوران دفاع مقدس همگام با سایر نیروهای مسلح با تبعیت از دستورات احکام متعالی اسلام، جهاد در راه خدا و دفاع جانانه از کیان اسلامی، با نگاه و دریچه ای نو به رزم و جنگ، دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشت.

فرماندار رودبار با بیان اینکه بسیج در تمامی صحنه های انقلاب حضور حماسی و دلاورمردانه دارد خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تؤام با تلاش و مساعی همگان گام بلند توسعه و پیشرفت ایران عزیز برداشته شود.

 

ارسال نظرات