فرماندار املش گفت: یونس بعنوان شیرازه تفکر امام راحل(ره) و بعنوان رکن رکین و مستحکم در صیانت از ارزش ها و اصول و نظام است.
کد خبر: ۸۷۸۱۳۰۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، یونس محمودی در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای ادارات این شهرستان به پنجم آذر سالروز تأسیس بسیج به دستور تاریخی امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: بسیج ضامن بقاء و دوام انقلاب اسلامی ایران است و بعنوان شیرازه تفکر امام راحل(ره) و بعنوان رکن رکین و مستحکم در صیانت از ارزش ها و اصول و نظام است.

وی گفت: همه معتقدیم به این که بسیج بدنه نظام و ارزش های اسلامی ما را بیمه کرده و خواهد کرد و ما برخود می بالیم که بسیجی هستیم و به تبعیت از امام راحل(ره) که فرمود:"من خود یک بسیجی ام" تفکر امام(ره) یک تفکر تک بُعدی نیست بلکه دارای تفکری با ابعاد ماهوی در اخلاق، فرهنگ، اقتصاد،  سیاست و دیانت بود.

محمودی گفت: همه ی ما باید در اعمال مدیریت، بسیجی فکر کنیم و بیندیشیم و بسیج از بدو تأسیس تاکنون از تمام امتحانات و در تمام مأموریت هایش اعم از مقابله با منافقین، دوران دفاع مقدس و سازندگی و هم اکنون در جنگ نرم با دشمن و محرومیت زدایی مناطق دورافتاده و محروم سربلند بیرون آمده است.

فرماندار املش گفت: همگان اعم از دوستان و دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدرت و عظمت و ظرفیت عظیم بسیج در ایران اسلامی پی برده اند و می دانند که این روحیه و تفکر بسیج و بسیجی است که می تواند منویات مقام معظم رهبری را در زمینه های مختلف از جمله افزایش میزان توانمندی دفاعی را عملی کند.

ارسال نظرات