مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه شهرستان زابل عنوان کرد: تا پایان سال، ۸۰ واحد اقتصاد مقاومتی در شهرستان زابل ایجاد می شود
کد خبر: ۸۷۸۱۲۷۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ؛ ناصر سرگزی در گفتگو با خبرنگار ما ابراز داشت: تا پایان سال ۸۰ واحد اقتصاد مقاومتی در شهرستان زابل در بخش های دام، شیلات و زنبور عسل توسط مردم ایجاد می شود.
سرگزی افزود: در سال جاری هفت میلیارد ریال اعتبار برای گسترش اقتصاد مقاومتی تخصیص داده شده که از ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال به واجدین شرایط تسهیلات با سود کم اعطا می شود.
وی ادامه داد: در طی سال اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم در قالب اردوهای یک، هفت و ده روزه انجام شده که این افراد در برداشت محصولات کشاورزی از قبیل جو و گندم و همچنین مرمت و بهسازی در روستاهای محروم این منطقه فعالیت داشته اند.
سرگزی ابراز داشت: در زمینه ی طرح های اقتصاد مقاومتی نیز بسیج سازندگی شهرستان زابل توانسته در بخش های اشتغال زایی و خود کفایی جوانان و خانواده های بی بضاعت اقدامات خوب و موثری انجام دهد.
مسئول بسیج سازندگی زابل تاکید کرد: سپاه پاسداران شهرستان زابل در راستای اشتغال زایی جوانان و بسیجیان با واگذاری تسهیلات، در پرورش دام سبک و سنگین، پرورش شترمرغ، پرورش بلدرچین، مرغ بومی و شیلات زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کرده است.

ارسال نظرات