کارشناس مذهبی خاتم در جمع دانش آموزان بسیجی مهمترین هدف برنامه های ماهواره ای را تغییر سبک زندگی مسلمانان و هدف قرار دادن بنیان خانواده ها دانست .
کد خبر: ۸۷۸۱۲۴۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع تبیین آسیب های ماهواره در واحد مقاومت ام البنبن هرات برگزار شد .

خواهر تاج آبادی از کارشناسان مذهبی شهرستان با تسلیت ایام اربعین حسینی هفته بسیج را گرامی داشت و گفت :

برنامه های ماهواره مغایر ارزش های دینی و هنجار های اجتماعی است و هدف اصلی برنامه های شبکه های ماهواره ای بیگانه ، تغییر سبک زندگی مسلمانان ، ترویج مصرف گرایی و دوری از ارزش های دینی است.
وی افزود : بیگانگان تمام توان خود را برای حمله به بنیان خانواده با استفاده از برنامه ماهواره به کار گرفته اند ، دشمنان نظام اسلامی برای پیشبرد کارها و اهداف خود ده ها شبکه و کانال طراحی نموده اند تا ارزش های دینی و اسلامی را مورد هجمه قرار دهند و به تشویق مردم برای تغییر سبک زندگی ، تجمل گرایی ، مصرف گرایی و کم رنگ کردن نقش دین در زندگی بشر بپردازند.
در پایان با اشاره به روایتی از حضرت امیر المومنین علی (ع) که فرمودند:" آن کسی که خود را به مسایل زائد و غیر لازم سرگرم کند از مهمات زندگی که آرزو دارد باز می ماند" افزود: متاسفانه مشغول شدن برخی اعضای خانواده به مکالمه و پیامک موبایل، ماهواره، چت، بازی های رایانه ای مضر، مدگرایی و آرایش توان آنان را برای پرداختن به عبادت، کار، تحصیل، تولید و قدم نهادن در راه موفقیت گرفته است .
که برای مقابله با این هنجار و مشکل بزرگ باید چاره ای اندیشید.


ارسال نظرات