شهرداری زنجان برای اجرای پروژه ها از پیمانکاران معتبر و خوش سابقه استفاده کند تا شهروندان پس از بهره برداری با مشکل جدیدی در سطح شهر مواجه نشوند.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۴۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیریت شهری زنجان گفت: باید اعتماد عمومی را تعریف و برای تقویت آن اقدام کرد.

علی وقفچی افزود: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه نظام است و به حتم با مشارکت مردم می توان بسیاری از کارها و برنامه ها را اجرا کرد.

وی به انتظار مردم شهر ارمغانخانه برای تامین اتوبوسی که 15 سال قبل هزینه آن را به شهرداری زنجان پرداخت کرده اند اشاره و اظهار کرد: تکلیف این موضوع باید مشخص و در اسرع وقوت نسبت به تامین این اتوبوس اقدام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بافت فرسوده شهر امروز به یک دغدغه در سطح استان زنجان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که تعارف را کنار نگذاریم و همچنان دلخوش باشیم، یک روز مشاهده خواهیم که کل شهر تبدیل به بافت فرسوده شده است.

وقفچی ادامه داد: موضوع رطوبت بافت جنوب شهر، به یک تهدید برای شهروندان تبدیل شده است و هر چه سریعتر باید ساماندهی آن را تعیین تکلیف کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث دیگر کنونی شهر، مدیریت آب و فاضلاب و پسماندهای شهری است که باید از آن به نحو احسن بهره برداری کرد.

وی اظهار داشت: امروز در سطح جهان ساماندهی و بهره برداری از آب و فاضلاب و پسماندهای شهری به منبع درآمدی برای شهرها تبدیل شده است.

وقفچی تصریح کرد: در زمینه پارکینگ مردم انتظار دارند بعد از 2 دهه دریافت جریمه های حذف پارکینگ، شفاف سازی لازم در خصوص هزینه کرد این دریافتی ها انجام شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ثمین و مهر آرای شهر زنجان از هیچ نوع امکانات شهری برخوردار نیست و متولیان مدیریت شهری باید از نزدیک به دغدغه های مردم توجه کنند.

وی ابراز کرد: بزرگترین ابزار شهرداری برای پیگیری قانونی مسائل شورای اسلامی شهر است و باید با استفاده از همین ابزار با جدیت در مقابل تخلفات ایستادگی کند.

وقفچی به لزوم استفاده از توان سرمایه گذاران در پروژه های شهری تاکید کرد و افزود: در این زمینه می توان از انبوه سازان در حوزه های مختلف کمک گرفت.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خواستار استفاده از سیستم آبیاری نوین در فضای سبز شهر زنجان شد و گفت: باید از توان نیروی انسانی بخش فضای سبز در زمان و مکان بهتری بهره برداری کرد.

وی به مشکل تراکم بالای ساختمان های شهرک پونک اشاره کرد و پیمانکار این شهرک را در طراحی و اجرای آن، متخلف برشمرد.

وقفچی تاکید کرد: مدیریت شهری از پیمانکار این پروژه که چنین عملکرد غیر قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته، نباید در سایر پروژه های عمرانی استفاده کند.

ارسال نظرات