در خاش برگزارشد

نشست هم اندیشی مهندسان و کارشناسان و بسیجیان فعال شهرستان خاش

خاش در حوزه بسیج کشاورزی موفق به کسب عنوان برتر در تولید محصولات کیفی و سالم در جشنواره مالک اشتر میان شهرهای استان شده است
کد خبر: ۸۷۸۱۲۳۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان سرهنگ پاسدار علیرضا نوفرستی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی مهندسان و کارشناسان و بسیجیان فعال شهرستان خاش با موضوع بهبود شاخص های کاری و خدمات کشاورزی اظهار داشت: هم افزایی برای پیشرفت کار و انجام خدمات در مسائل جهادی، ارتقای شاخص های سازندگی و توجه به ظرفیت های بومی و تولیدات داخلی با تکیه بر الگوهای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بسیار با اهمیت است.
وی افزود: از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی تامین نیازهای اساسی جامعه و امنیت مواد غذایی است که به طور قطع هدف گذاری این موضوع با همکاری و تعامل مدیران، کارکنان و کارشناسان ناظر و بسیجیان توانمند با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.
وی گفت: خاش در حوزه بسیج کشاورزی موفق به کسب عنوان برتر در تولید محصولات کیفی و سالم در جشنواره مالک اشتر میان شهرهای استان شده است.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نیز در این نشست اظهارداشت: ظرفیت بسیج در اختیار رشد و توسعه منطقه برای ایجاد اشتغال، بالابردن شاخص های تولید و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است که در این زمینه تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهیم.
مدیر جهاد کشاورزی خاش نیز بیان کرد: حدود 80 نیروی بسیجی عضو سازمان مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی هستند که 45 نفر از آنان به عنوان کارشناس ناظر فعالیت دارند.
امان الله طوقی اظهار داشت: در آغاز کشت پاییزه تلاش می کنیم از ظرفیت نیروهای بسیجی با هدف بالا بردن راندمان تولید به ویژه تولید محصول راهبردی گندم بهره گیریم.
محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز گفت: ظرفیت بسیج و نیروهای مخلص در این نهاد انقلابی عاملی مهم برای تحقق اهداف والای نظام اسلامی در حوزه های سازندگی، توسعه، عمران، رونق اقتصادی و فرهنگی محسوب می شود.
شماری از مدیران و کارشناسان حوزه کشاورزی شهرستان خاش با ارائه گزارش عملکرد به بیان دغدغه ها و دیدگاههای خود پرداختند
ارسال نظرات
آخرین اخبار