خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه کلیبر در حاشیه برگزاری نمايشگاه عكس عملكردي و اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي این شهرستان، اشتغال و توانمندسازی بسیجیان در عرصه تولید را اولویت اصلی بسیج سازندگی دانست.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۲۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

اصلانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هدف از ايجاد اين نمايشگاه را شناساندن محصولات توليدي اقتصاد مقاومتي و توانمندسازي توليد كنندگان و فروش محصولات استراتژيك شهرستان و اشتغال زایی اعلام کرد.

به مناسبت هفته بسیج، نمايشگاه عكس عملكردي و اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي ويژه فروش محصولات اقتصاد مقاومتي در محل شنبه بازار کلیبر برپا شده است که در اين نمايشگاه خلاصه اي از عملكرد و فعاليت هاي بسيج سازندگي در قالب عكس نمایش داده شده و نيز انواع محصولات اقتصاد مقاومتي از جمله ماهی قزل آلا، عسل طبیعی و محلي، انواع مختلف فرآوردهاي تبديلي زغال اخته شامل ترشيجات، مرباجات، عرقيجات، لواشك زغال اخته ، ... برای بازدید و خرید علاقمندان برپا شده است.

به گفته اصلانی، همه محصولات اين نمايشگاه از طريق تسهيلات وام اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي با عامليت بانك مهر اقتصاد توليد شده است.

در حاشيه اين نمايشگاه نيز مشاوره اشتغالزايي در طرح هاي اقتصاد مقاومتي با حضور فعالان عرصه هاي اقتصاد مقاومتی صورت گرفت كه بیش از 65 نفر از نحوه اشتغالزايي در طرح هاي اقتصاد مقاومتي آشنا شدند.

ارسال نظرات