معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:
پروژه ترمیم محورهای مواصلاتی با هدف جلوگیری از سقوط خودروهای منحرف شده از سطح جاده‌ها و کاهش خسارت‌های وارده است اجرایی می شود.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۱۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: پروژه ترمیم قرنیزهای محورهای مواصلاتی استان زنجان در دست انجام است.

جواد یوسفی افزود: پروژه ترمیم قرنیزهای فرسوده پل‌ها و نصب هندریل پل‌ها در محورهای مواصلاتی استان از سال93 آغازشده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه، ارتقای ایمنی پل‌ها برای استفاده‌کنندگان و نیز جلوگیری از سقوط خودروهای منحرف شده از سطح جاده‌ها و کاهش خسارت‌های وارده است.

این مسئول اظهار کرد: مرحله اول این پروژه به طول بیش از 1400 متر و با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیون ریال به پایان رسیده و 1530 متر از ترمیم قرنیزها با 90 درصد پیشرفت در حال انجام است.

معاون راهداری ادار‌ه‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، یادآور شد: این پروژه در آزادراه زنجان ـ تبریز، زنجان ـ قزوین و جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان‌های زنجان، ایجرود، زنجانرود، طارم و خدابنده در حال انجام است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، خاطرنشان کرد: پروژه مذکور در حال حاضر در کیلومتر 48 آزادراه زنجان ـ قزوین در دست انجام است.

ارسال نظرات