فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه گفت:بکارگیری فرهنگ بسیجی و پایبندی به تفکر بسیجی در کلیه عرصه‌ها بهترین راه رسیدن به اهداف و خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترقی و پیشرفت کشور است
کد خبر: ۸۷۸۱۲۱۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
سرهنگ پاسدار علیرضا کرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت: بسیج برگرفته از فرهنگ شهادت، ایثارگری و عشق به خداست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء خیر و برکت‌های فراوانی بوده و هفته بسیج فرصت مناسبی جهت تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج در جهت جلوگیری از نفوذ دشمن، تقویت روحیه استکبارستیزی و تبیین اقتصاد مقاومتی است.
فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه گفت: به مناسبت هفته بسیج 30 عنوان برنامه با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی و خدمت‌گزاری توسط سپاه شهرستان میرجاوه برگزار می‌شود.
کرد افزود: نشست‌های بصیرتی،  هیئت عاشقان ولایت، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجمع بزرگ بسیجیان در روز 5 آذر از مهمترین این برنامه‌ها است.
کرد خاطرنشان کرد: بکارگیری فرهنگ بسیجی و پایبندی به تفکر بسیجی در کلیه عرصه‌ها بهترین راه رسیدن به اهداف و خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترقی و پیشرفت کشور است
ارسال نظرات