مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:
ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای بازگشت زائران اربعین از آمادگی لازم برخوردار می باشد.​
کد خبر: ۸۷۸۱۲۰۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان طی بازید از پایانه مسافربری زنجان ونحوه خدمت رسانی جهت بازگشت زائران اربعین استان گفت : زایران مشکلی برای بازگشت نخواهند داشت و تاکنون برای نقل وانتقال زایران 461 دستگاه از ناوگان حمل ونقل عمومی استان به کارگرفته شده است .

ایرج دست نشان افزود: انتقال زائران اباعبدالله الحسین(ع) از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه و نجف اشرف به این استان تا پنجم آذر ادامه دارد.

وی اظهارداشت: همه ناوگان اعزامی به مرزها برای انتقال زائران به استان زنجان به لحاظ فنی مورد ارزیابی قرارمی گیرند و با توجه به افت شدید دمای هوا و ناپایداری شرایط جوی همه این وسایل نقلیه مجهز به تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: 11 هزار و 685 زائر و عزادار اباعبدالله الحسین(ع) از استان زنجان با 331 دستگاه به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه منتقل شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت : با برنامه ریزی های صورت گرفته امکان انتقال مسافرین درایام بازگشت زایرین به سایرنقاط کشور نیزفراهم شده است تا سایرافرادنیزبتوانند از وسایل نقلیه عمومی جاده ای استان استفاده کنند.

ارسال نظرات