خبرهای داغ:
سخن از نهال طیبه ای است که روزی به دست توانای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در این سرزمین کاشته شد و امروز پس از گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی به درخت تنومند و بالنده ای تبدیل شده که ثمره آن عزت و آزادی ایران اسلامی دردنیا بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۱۲۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز جهان محو تجلای بسیج است

هرجا سخن از همت والای بسیج است

چشم طمع دشمن از آن خطه شود دور

هرجا که طنین خوش آوای بسیج است

سخن از نهال طیبه ایاست که روزی به دست توانای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره ) در این سرزمین کاشته شد و امروز بعد از گذشت قریب به چهار دهه از انقلاب اسلامی به درخت تنومند و بالنده ای تبدیل شده که ثمره آن عزت و آزادی ایران اسلامی دردنیا بوده است.

بسیج این شجره طیبه در طی این مدت با پشت سر گذاردن فراز و نشیب های فراوان به عنوان ثمره و دستاورد نظام اسلامی الگوی بسیاری از کشورهای منطقه شده است و بسیاری از کشورها در حسرت داشتن چنین نیروهای مخلص و مردمی هستند که هر آن آماده جانفشانی در راه سربلندی میهن و دین و ایمان خود هستند.

امروز حفظ روحیه بسیجی و ترویج آن وظیفه تمامی دلسوزان نظام و انقلاب بوده و ضامن بقا و سرافرازی انقلاب اسلامی، تقویت همین روحیه در میان آحاد و اقشار مختلف بویژه جوانان برومند می باشد.

امروز بسیجیان سلحشور با لبیک به فرامین امام خامنه ای(مدظله العالی)،عاشقانه در جهت حفظ و حراست از مرزهای عقیدتی در جبهه مقاومت سوریه و عراق شهد شیرین شهادت را عارفانه بر سر می کشند و بر جرگه «عند ربهم یرزقون» می پیوندند و تا پای جان پای آرمانهای خویش ایستادگی می کنند که درود و رحمت خدا بر روان پاک و مطهرشان باد .

بحمدالله جمعیت هلال احمربلحاظ مردمی و عام المنفعه بودن با قاطبه مردم وجوانان برومند ارتباط داشته و در سایه بهره مندی از این روحیه مقدس و نشر آن در میان جوانان و داوطلبان و نجاتگران و امدادگران سهم بسزایی در پیشبرد اهداف و اصول هلال احمر داشته و با همین روحیه بسیجی روزانه دهها عملیات موفق در اقصی ونقاط استان بفرجام می رسد که جان دهها نفر را از خطرات محتمل نجات می دهند.

اینجانب به عنوان خادم مردم در هلال احمر و عضو کوچکی از خیل عظیم بسیج فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور و حافظان عزت و آزادی ایران اسلامی و عموم مردم تبریک و تهنیتعرض نموده، گسترش فرهنگ بسیجی و اعتلای روز افزون آن را از درگاه حق تعالی مسئلت می نمایم .

                                                 سعیدکنعانی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی و فرمانده پایگاه بسیج شهدای هلال احمر

ارسال نظرات
پر بیننده ها