خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

سینه چاکان برجام می‌خواهند آدرس غلط به اذهان عمومی بدهند/ آقای روحانی فقط رئیس جمهور آقای مطهری نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد که سینه چاک برجام بودند اکنون با مصوبات کنگره آمریکا مبنی بر تداوم داماتو و منع فروش هواپیما به ایران، پیراهن سیاه را بر تن کرده‌اند و می‌خواهند با حاشیه سازی، افکار عمومی را به سمت مسائل بی‌اهمیت سوق دهند، آدرس عوضی به اذهان عمومی بدهند تا بر این ناکامی‌ها سرپوش بگذارند.
کد خبر: ۸۷۸۱۱۸۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
سینه چاکان برجام می‌خواهند آدرس غلط به اذهان عمومی بدهند/ آقای روحانی فقط رئیس جمهور آقای مطهری نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت ‏الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران، حاشیه ‏سازی اصلاح ‏طلبان در خصوص لغو جلسه سخنرانی علی مطهری در مشهد را بی‏ مورد دانست و اظهار کرد: علی مطهری اخیراً تعابیر نادرستی پیرامون امام رضا(ع) داشته است، به گونه‌ای که اگر وی در مراسمی که قرار بود 30 آبان ماه در مشهد برگزار شود سخنرانی می‌کرد، حواشی پیرامون وی گسترده‌تر شده و موجب ایجاد مسائل امنیتی می‌شد.

وی با بیان اینکه شخصیت‌هایی که کمتر از علی مطهری نیستند بارها مراسم سخنرانی‌شان در مواقع و مکان‌های مختلف کنسل شده است ولی اقدام به حاشیه سازی نکرده‌اند،  افزود: عده‌ای مقابل تصمیم دادستان مشهد مبنی بر عدم برگزاری جلسه سخنرانی علی مطهری قد علم کرده و جریان‌های سیاسی شروع به حاشیه سازی کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از برگزاری جلسه سخنرانی توسط برخی از اصولگرایان که سخنرانی آن‌ها هیچ تنشی هم ایجاد نکرده بود، عده‌ای با برگزار کنندگان جلسات سخنرانی این افراد برخورد کرده و حتی کار به برکناری فرماندار مکان مربوطه هم رسید که چرا اجازه برگزاری جلسه سخنرانی چنین افرادی را داده‌اند.

ذوالنوری با اشاره به دلایل لغو جلسه سخنرانی علی مطهری بیان کرد: تشخیص دستگاه قضایی این بوده است که اگر جلسه سخنرانی آقای مطهری برگزار شود، بار امنیتی نامطلوبی در پی خواهد داشت و حاشیه سازی، جو نامطلوبی را رقم خواهد زد، به همین سبب جلسه سخنرانی آقای مطهری را لغو کردند.

وی اضافه کرد: برخی با هدف دامن زدن به حواشی، عنوان کردند که چرا استاندار یا سایر مسؤولان دولتی در مشهد، پلمب دستگاه قضائی بر در سالن جلسه سخنرانی علی مطهری را باز نکرده‌اند تا جلسه برقرار شود! این مسئله بسیار سخیفی است که از نماینده دولت توقع داشته باشیم که مقابل دستگاه قضایی بایستد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر نماینده دولت با دستگاه قضایی مقابله کرده بود، دادستان مشهد می‌توانست جلسه را به هم بزند و کسی که پلمب در را باز کرده است، حتی اگر وی نماینده دولت باشد را دستگیر کند.

ذوالنور در ادامه با بیان دلایل لغو مراسم سخنرانی علی مطهری توسط دستگاه قضایی مشهد افزود: معمولاً اگر برگزاری چنین برنامه‌های سخنرانی، مشکلاتی را در پی داشته باشد، بعداً کسی مسؤولیت برگزاری این مراسم را به عهده نمی‌گیرد و جوابگوی مشکلات و حواشی ایجاد شده نیست، آن گاه مردم از دادستان گلایه مند می‌شوند که چرا جلوی برگزاری این مراسم را نگرفته است، همانطور که اکنون در قضیه پدیده شاندیز، مردم صدا و سیما را متهم می‌دادند که چرا تبلیغات این مجموعه را پخش کرده است تا مردم به آن اعتماد کنند؛ این مسئله موجب ورود دستگاه قضایی در راستای لغو این برنامه شد.

وی وضعیت دولت را نگران کننده دانست و گفت: برخی افراد که سینه چاک برجام بودند اکنون با ناکامی برجام پیراهن سیاه بر تن کرده‌اند، همان افراد به دلیل انتخاب شدن ترامپ توسط مردم آمریکا برای ریاست جمهوری، دومین پیراهن سیاه را بر تن کردند و اکنون با مصوبات کنگره آمریکا مبنی بر تداوم داماتو و منع فروش هواپیما به ایران، سومین پیراهن سیاه را بر تن کرده‌اند و می‌خواهند با حاشیه سازی، افکار عمومی را به سمت مسائل بی اهمیت سوق دهند، آدرس عوضی به اذهان عمومی بدهند تا بر این ناکامی‌ها سرپوش بگذارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر واقعاً جریان لغو جلسه نماینده مجلس برای دولت تدبیر و امید اینقدر مهم است، بسیار زیاد هستند نمایندگانی که جلسات سخنرانی آنان لغو شده یا از ورودشان به دانشگاه‌ها جلوگیری شده است، باید برای همه آنان کمیته ویژه تحقیقات تشکیل داده شود؛ آقای روحانی، رئیس جمهور فقط آقای مطهری نیست، رئیس جمهور همه نمایندگان مجلس است، رئیس جمهور آقای کریمی قدوسی، نبویان و... هم هست.

ذوالنور رفتار دوگانه دولت در جریان‌های مشابه را نامطلوب دانست و با اشاره به نامه ای که رئیس جمهور در جواب نامه سرگشاده علی مطهری منتشر کرد، گفت: سخنان رئیس جمهور باید همانند آبی بر آتش باشد و مسائل را آرام کند نه اینکه شعله جنجال‌ها را بالاتر ببرد و فضا را متشنج تر کند.
ارسال نظرات